Followers

Thursday, March 4, 2010

Gali-Gali Contest

Nampak tak iklan Gali-Gali Contest tu.Nama contest macam susah tapi sebenarnya senang sahaja contest yang dianjurkan oleh Kasehabadi.blogspot.com.
Mari kita terjah apa syarat2 nya.


Anda cuma perlu baca dan tinggalkan komen disetiap entry baru.
kalau tiada entry baru..makanya anda perlu la gali menggali entry-entry yang lama.
Tak perlu jadi followerkalau jadi pun bagus jugak tak perlu sticky kan entry,cuma buat entry menggunakan tajuk Gali-Gali Contest dan lekatkan banner diatas beserta backlink contest ini disidebar blog anda bertujuan untuk promosi.

Senang kan? mari kita lihat syarat-syarat penyertaan:-

1.Terbuka kepada semua blogger lelaki/perempuan.
2.Mestilah mempunyai blog sendiri dan blog mestilah melebihi usia 1minggu.
3.Setiap Komen mestilah tidak kurang dari 30 patah perkataan.
4.Hanya 1 komen pada setiap Entry(pada yg pernah komen di entry sebelum ni,masih boleh komen kali ke-2)
5.Contest ini bermula dari 03/03/10 dan berakhir pada 31/03/10 pukul 11.59pm.
6.Hadiah akan diberikan kepada 3 Pengkomen paling banyak dan jika penyertaan mendapat sambutan hadiah akan ditambah.
7.Hadiah untuk Gali-Gali Contest ini diterbangkan khas dari Jakarta Indonesia-Telekung Cotton Paris.

Apa tunggu lagi..mai la Gali-Gali !

Hadiah memang menarik tertarik kau memang da bomb..
Mai2 join memeriahkan contest CikMin nih..=)

14 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics