Followers

Monday, March 22, 2010

Betul ke Yanie Mentor dah meninggal?

Tadi blogwalking saya terkejut tengok entry nih..
yanie-mentor-meninggal-dunia

Seriously terkejut..
tak ada angin tak ada ribut..
Tiba2 sahaja kan..

Ada tak sumber2 sahih yang mengesahkan khabar ini sebab menurut artikel ni sumber from forum..(tak official and mungkin cuma khabar semata..)

Kepada sesiapa yang tak berapa ingat siapa dia ni..
Yanie ni peserta mentor yang pertama or ke dua (lupa la..)
Dan merupakan anak didik Ning Baizura.
Pernah berkolaborasi bersama Ning dan Nikki dengan lagu hit 'Drama'..
Ermm..kalau tengok kat entry atas tu ada gambar dia.

Kalau khabar ini adalah benar, saya ingin mengucapkan takziah kepada Allahyarham Yanie sekeluarga..
Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..=)

10 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics