Followers

Saturday, November 6, 2010

Berita Gembira 2 : Dapat pergi tengok movie Skyline free =)

Saya hari-hari terjah blog nuffnang tapi hari tu saya ada baca blog dorang pasal Nuffnang Premiere Screening – Skyline

Macam best sahaja bila tengok video promo cerita itu. So, bacalah apa yangperlu di buat untuk mendapatkan tiket wayang tengok movie ini bersama nuffnang. Tak perlu buat entry tapi perlu tinggalkan komen paling kreatif macam mana nak defend manusia daripada kena serang alien. Kalau korang nak tengok apa ku jawab bolehlah terjah post tersebut. Tad isaya tengok dah ada 284 komen. Juling mata nak baca semua sekali. hoho~

Dan kelmarin saya dapat email invitation untuk menonton Skyline free.

image

Dah la free lepas itu ada popcorn combo juga diberikan pula. Wuhuu..feveret saya itu. Tak sia-sia saya join walaupun simple sahaja caranya kan.

image

Terima kasih nuffnang kerana memilih saya untuk join special screening ini. Ada siapa-siapa tak yang dapat jemputan untuk tenok movie ini juga. Kalau ada roger-rogerlah. Boleh kita jumpa di sanaaa~

Lagi satu yang bestnya, kitorang dapat tengok awal 2 hari daripada orang lain. Tarikh tayangan kan 12/Nov/2010. Kitorang dapat tengok pada 10/Nov/2010. Ini first time daapt invitation. Sebelum ini banyak dah join tapi tak ada rezeki. So, lepas ini kawan-kawan grab la peluang ok. Sekarang ini pun ada contest untuk filem Nuffnang Premiere Screening untuk movie Rapunzel dan juga Narnia. Kalau sempat sok saya join.

Nota kaki :

tapi dalam masa saya gembira ini still risau juga akan kesihatan mak. Sekarang ini mak dah makin ok selepas jumpa doktor dan jaga makan. Hari Sabtu kena pergi jumpa doktor semula. Kalau tak ok juga kena masuk hospital. Kalau ok dah tak perlu. So, sekali lagi saya maohon doa kawan-kawan agar dalam tempoh 3 hari bermula hari ini kesihatan mak saya akan bertamnbah baik. Kalau tidak, maka mungkin saya terpaksa lepaskan peluang tengok cerita ini.


12 comments:

Anna Boleyn said...

wahh bestnya! congrats tau. ehem ehem dapat 2 tiket kan? 1 tu bagi hana lah. hehehe :p

seoga kesihatan mak makin sembuh. amin~ :)

Faarihin said...

wah.. tahniah.. dapat tengok wayang free.. (^__^)


semoga mak akak afzan cepat sembuh..

cikpia said...

semoga ur mum cepat sembuh......

ingat nak join gak yang RAPUNZEL tu tapi KALAU DAPAT macam jauh jer nak pi sana...... =)

cikpia said...

semoga ur mum cepat sembuh......

ingat nak join gak yang RAPUNZEL tu tapi KALAU DAPAT macam jauh jer nak pi sana...... =)

hentakbelipat said...

ini menimbulkan rase jeles

Mrs Nurul said...

semoga mak cepat sembuh ye..aku dah vote ko dah ;) g la tgk wayang tuu hehehe

Sharinginfoz said...

selamat berskyline ya....jumpa di sana..

suffer8zine said...

wahhh tahniah :P

Terkini : ENTER

Anonymous said...

syok!!! :)

Aidy Shahiezad said...

jelez... :p

neway, insya-Allah...
semoga emak afzan semakin sembuh nanti... :)

visit my new entry,

Metafora Sang Ikan...
Ketetapan Minda Yang Hilang...
http://aidyshahiezad.blogspot.com

Fnd Rocka said...

Estet pun best woi

Cik Lily Putih said...

jumpe nanti tau

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics