Followers

Tuesday, November 23, 2010

Teruja : Advertiser kedua saya Nadia Ar-Rumaisha!

Selamat malam semua. Buka Good Nite ok sebab saya belum mahu kamu semua tidur. Baca dulu entry saya ini kalau mahu tidur lepas itu tidurlah...=) Ok sekali lagi saya rasa teruja saya bila tengahar tadi mendapat email daripada Nadia Ar-Rumaisha. Beliau mahu iklankan blog beliau di blog saya ini. hehe~

image
Walaupun hari ni agak busy tapi bila ada orang nak memberi rezeki confirm saya tak tolak. So, sepantas kilat juga saya masukkan iklan beliau di sini tengahari  tadi juga. Tapi maaflah ye Nadia lambat sikit saya umumkan di blog.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Nadia kerana sudi beriklan di blog saya. Nadia ini friendly ooh..entry terkini diapun dia open table kepada sesiapa yang mahu blognya diterjah dengan hanya tinggalkan link. Tak rugi korang kenal-kenal dengan Nadia ini.

Selain itu juga diapun ada bisnes Detox Patch yang buang toksin melalui tapak kaki tu. Teringin nak mencuba tapi tu la budget sekarang ini memang ngam2 untuk preparation kahwin. Itupun macam tak berapa cukup lagi. Hoho. *nangis

Korang bolehlah tolong dengan rajin-rajin mai terjah sini sambil klik-klik la sponsor-sponsor saya kat atas nun supaya diorang tak lari kan. haha. Boleh? Takpun korang boleh juga tolong dengan gunakan khidmat pengiklanan blogku. RM5 itu nampak kecil tapi besar maknanya bagi saya.

Tak susahpun sebenarnya prosedur saya. Email pada saya di bejangutm@gmail.com dan saya akan reply bersama nombor akaun untuk mmebuat pembayaran. Lepas dah siap bayar bagi code banner pada saya. Saya akan masukkan iklan dalam tempoh 24 jam selepas email pengesahan bayaran(depends pada kelapangan masa saya juga) dan iklan itu akan saya siarkan di blog saya selama sebulan ngam2.

Saya rasa macam nak fix kan saiz banner kepada 125 x 125 sahajalah untuk iklan di atas nun. Kalau ada special request banner besar lebar saya akan cuba pertimbangkan tapi saya up sikitlah kepada RM10/sebulan. (err..kalau ada yang sudilah..hehe)

Apa lagi di tunggu, jom terjah rumah Nadia Ar-Rumaisha sampai roboh!

p/s : pengumuman! saya dalam progess untuk tukar kepada hosting sendiri dan akan tukar platform kepada wordpress. So, sementara itu blog ini akan bertukar kembali kepada url blog asal saya iaitu http://noorafzan.blogspot.com/.

9 comments:

Unknown said...

tahniah kak afzan..
mcm bes je iklan kat sni..
tp syu xde banner blog..
huhu~

noa said...

wah masyuk nih

Anonymous said...

nice la ko noor maybe aku nak tempah satu! :P serius ly considering it ko kasi pown murah

BTS

Unknown said...

tahniah3..
makin maju...

noorafzan.blogspot.com said...

syu..
banner boleh buat.
sonang je kot.

nora..
er..cari makan sikit2..

BTS..
Boleh2..sila2..

Azmi..
tq bro..=)

Faarihin said...

wah.. smakin hebat.. jadi tempat orang nak buat iklan.. hehehe..

suffer8zine said...

wahhhh dasat

Terkini : Wanita Paling Rendah Di Dunia

Tuan Din said...

Wah!! RM 10 tu pun murah tu.. lgpun senang nak bank in..

Sy buta IT so nak wat banner camna?
nnt sy nak letak iklan tuk kawan sy..

noorafzan.blogspot.com said...

faaarihin..
terima kasih sis.
err..biasa2 je.

suffer8zine..
bro lagi dasat..

tuan din..
banner ye.
nanti saya try la wat tutorial ke.
=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics