Followers

Tuesday, November 16, 2010

Teruja : Advertiser pertama saya Kak Kancilbiru!

Salam tengahari semua.
Teruja saya pagi-pagi ni mendapat email daripada Kak Kancilbiru. Beliau mahu iklankan blog beliau di sini and sebagai pengiklan pertama di blog ini haruslah saya teruja.


Nah, sepantas kilat saya masukkan iklan beliau di sini. Tak susahpun sebenarnya prosedur saya. Email pada saya di bejangutm@gmail.com dan saya akan reply bersama nombor akaun untuk mmebuat pembayaran. Lepas dah siap bayar bagi code banner pada saya. Saya akan masukkan iklan dalam tempoh 24 jam selepas email pengesahan bayaran(depends pada kelapangan masa saya juga) dan iklan itu akan saya siarkan di blog saya selama sebulan ngam2.

RM5 sebulan sahaja dan saya harap ianya berbaloi. Oh ya, seperti yang saya dah war war kan saya hanya open setiap kali max 4 sahaja iklan dan saiz banner max height 125 dan max width 200. Tapi better kalau 125x125 macam Kancilbiru punya banner itu ye.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Kak Kancilbiru kerana sudi beriklan di blog saya ini.
Blog beliau ini best tahu. Macam-macam ada. So, jom terjah ramai-ramai ye.
=)

11 comments:

velasrizal said...

wah kancil biru ni mmg ngetop lah..

Blog AkU dAn SeSuAtU Diciplak ?

Mario said...

wah,,,tahniah sis...

. said...

hebat.

Nur Suaidah Bachok said...

yeahhhh! :D

Kancilbiru said...

sama-sama kasih...hehehe

Jard The Great said...

hehehe.. tahniah noor. maju lagi ke dpn

baincardin said...

Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

Unknown said...

tahniah2...cece...dah ada org rupanya...bagus3

hazman aka species1980 said...

sempoi la kancilbiru ada di mana2....

Hunny said...

wah! tahniah yerr..:)

noorafzan.blogspot.com said...

rizal..
betul2..
dia pandai market blog dia =)

mario.
tq =)

nizamsani..
thanks bro.

molmolla..
yippie =)

kancilbiru..
thanks again sis.

jard..
thanks.
jardpun dah makin maju.
ada blog dotcom berhosting lagik.

baincardin..
salam AidilAdha juga.

Azmi..
baru satu je bro.
=)

hazman..
ahaha..betul2..

hunny..
tq sis =)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics