Followers

Friday, November 12, 2010

Dugaan : Mak masuk hospital part 3

Salam to all.
Since mak saya akan duduk hospital paling-palingpun sampai hujung minggu ni maka ada banyaklah planning yang terpaksa saya cancel minggu ini.

Ye la apa-apa hal pun mak lah yang paling penting kan.Tapi still saya nak highlight jugalah kan sebab benda-benda yang saya terpaksa lupakan itu benda-benda yang tak kurang pentingnya cuma priority sekarang hanya untuk mak.

Pertama sekali peluang untuk pergi Nuffnang Premiere Screening malam semalam terpaksa saya lupakan sebab nak jaga mak. Ok, sebenarnya saya cuba jaya sahajapun join contest itu dan tak sangka pun boleh berpeluang juga dapat tiket wayang free. Dan itu pertama kali saya dapat tiket free daripada Nuffnang. Tapi tak apa mungkin rezeki saya lepas ini lebih baik. Tapi apapun saya harap Nuffnang tak reject saya selepas ini. Al maklumlah benda ini berlaku tanpa kita duga kan. Buka kita minta pun sakit kan. Dah Allah nak bagi untuk cuci dosa kecil kita so terimalah dengan hati yang lapang. Dugaan ini hanya sekecil zarah sahaja dan sepatutnya kukuat untuk hadapinya.

Kedua ialah planning untuk ke Johor bersama besties melawat sseorang lagi besties kami yang baru sahaja dapat baby hujung minggu ini terpaksa juga ditunda. Masalahnya kami bertiga ini memang sentiasa busy san hanya hujung minggu ini sahaja yang ada free time untuk pergi melawat. Tak apa niat kami ini insyaAllah akan diberkati Allah dan kami akan dapat juga pergi melawat besties kami itu nanti. Doa banyak-banyak sahaja kan agar urusan kita dipermudahkan. =)

Ketiga ialah peluang untuk pergi Annual Party company. Kalau masa party itu berlangsung mak masih sakit, memang tak pergilah ku ke Annual Party tersebut. Takkanlah di saaat mak kita tengahsakit, kita nak pergi bergumbira pula kan. Tak kena di situ. hoho~

Cukuplah 3 sahaja benda yang kucatat untuk kali ini. Benda-benda lain itu tak berapa penting pun berbanding dengan yang 3 ini. Tapi seperti yang dah kutaip tadi apa-apapun mak lah yang paling penting kan. So, kalau diberi pilihan memang ku akan pilih untuk jaga mak la.

DSC01943-1
mak, ayah dan my sis di wad. Kaki mak merah tuhh!

Tapi ada juga benda best iaitu saya dapat jumpa kak ina kl ahad ini. Yuhuu..saya order Choc Chip cookies yang dah lama gila ku mengidam. Sekali order terus ambil balang size king. =)

p/s: Ini kisah hari Rabu(semalam) ye. Kisah hari khamis(tadi) lain pula. Hmmm...ada kezutan la juga untuk kami. Tadipun saya balik rumah agak lewat.

8 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sabar tau dear.


m0ga cepat sembuh =)

AtieAbid said...

sabar ye afzan..moga lepas nie dipermudahkan segala urusan.. n tak putus2 doa semoga mak afzan cepat sembuh..

Anna Boleyn said...

maaf sebab lambat menjenguk sedar sedar je dah part 3. sabar tau.klu hana pon hana utamakan mak dulu. yang lain2 tu takpe lah klu cancel. lenkali boley pergi lagi kan.

velasrizal said...

alahai..kesian kat mak.. rizal doakan mak cepat sembuh..

Shamrin Fotograf Meninggal Dunia !

niij said...

dugaan hidup!
sabar ingat setiap pkr yg blaku ada hikmahnya =)
Allah Maha Adil

cikpia said...

sabar la dear..... ada hikmahnya tu..... semoga mak cepat sembuh!!!

abigemok said...

sabar menghadapi segala dugaan ye. :) rezeki mungkin bukan kali ni aja. mungkin lebih baik di masa depan. :)

Unknown said...

banayknya plan.... sabo ajelah

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics