Followers

Friday, November 19, 2010

Invitation from CRAYON producer to blogger

Tadi jalan-jalan ke blog Kak Ina KL melarat ke blog Kak Asfiedaimpiana dan terus pula ke blog Pnut. Mula-mula sekali memang saya nak minta maaf dahulu kepada diorang sebab saya yang agak buta wayang sejak kebelakangan ini tak tahu menahu langsung pasal Filem Crayon.Korang tahu ke pasal filem ini. Rasanya dah hampir habis tayangannya di cinema. Kalau nak baca cerita tetang filem ini bolehlah terjah< SINI< .Takpun boleh baca review Pnut di SINI

 So, mereka bertiga yang saya mentioned tadi dah melakukan tugas mereka menyebarkan khabar gembira kepada blogger-blogger. So saya just copy-paste sahaja di sini. Apa berita gembiranya? Jom check it out.
Dear my friend blogger semua..
Dah tengok movie Crayon??? kalau belum cepat pi, sebab esok last main kat GSC.. opsss sedih..movie yang bagus, tapi tak mendapat sambutan, dan bila melepasi syarat wajib tayang, kalau panggung tak nak mainkan dah enough la.. tapi kat TGV masih dimainkan.

Ok, saya ada msg dengan Dean pengarah filem ni di FB, and ada inform Dean, saya boleh minta tolong blogger untuk promote filem ni, ehemmm but it's too late la. kan..

tetapi Dean minta saya hubungi Elis, orang kuat penerbit filem ni, dan Elis ingin saya mengajak blogger yang ingin turut serta program mereka. Programmnya kat bawah ni.


dan ini maklumat dari penerbit :-

The kenduri gathering with anak2 yatim is one of our efforts to help the unfortunate along with our message of hope as disseminated in CRAYON.
Kita tak expect apa2 pun dari bloggers other than be part of our team to docsr. (this is bila saya cakap, takut blogger tak nak cover event ni, sebab program dibuat kat rumah anak yatim, and blogger hanya highlight event bukan filem, jawapan dia very humble kan?)

In any case, the persembahan will be as follows:-
1. Persembahan nyanyian oleh anak2 yatim
2. Persembahan tarian dari anak2 yatim ala2 dance michael jackson yg ada dalam CRAYON
3. Persembahan tarian "shuffle" oleh adek Joshry Adamme (Afiq)
4. Persembahan nyanyian lagu "SATU" (last song in CRAYON) oleh Faisal Abdullah (Rafaat) dan saya (lagu yang saya kata best sangat tu)

I'll try to be there @11, and rush balik ke Putrajaya by 3pm, sebab ada komitmen lain pulak. Harap ramai blogger akan join ye..

Bloggers... please.. i need your help, please spread this.. copy paste entry saya ni, and letak kat blog masing-masing, sebarkan... jemputan ini khas buat blogger sahaja, free media, cover event ni, Insya-Allah next time, next movie, producer dah tau siapa diaorang akan invite for film launching akan datang. Kalau yang belum menonton CRAYON, please do, kerana saya jamin anda semua puas hati, cepat.. pawagam dah nak hentikan tayangan... give last minute support.. Siapa dah copy paste entry ni, please tinggalkan link saya akan fwd kepada penerbit, utk reserve invitation. And please make it sticky mode kat blog masing-masing until Sunday boleh?? kalau boleh la.. jasamu ku kenang buddy.
Dan blogger yang confirm nak join, please email me, senangingat@yahoo.com untuk saya kumpulkan semua nama ye.. thanks..

Kalaulah korang tak dapat nak joinpun tak apa. Tapi, korang try la announce di blog korang juga. Manalah tahu ada kawan-kawan korang yang nak join majlis ini. Terima kasih =)

5 comments:

Syila Rosli said...

nak tengok crayon!!!..urghh!!

cikpia said...

nak tolong sebar tapi tenet camtaik!!!! *sigh*

noorafzan.blogspot.com said...

syla rosli..
tu la..
pelakon dia ensem kan.

cikpia..
saabr je la..

Unknown said...

tq sudi sebarkan..tgklah..klu tak hal lehlah gi ke situ nanti..insyallah

Cik Lily Putih said...

alamak blom buat entry lagi.. nanti buatlah..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics