Followers

Monday, November 15, 2010

Cubaan pakai Shawl dengan Inner Cotton!

Saya tahu saya dah ketinggalan bab-bab fesyen bertudung ini. Orang lian dah naik jet, saya still jalan kaki. Bukan tak nak cuba fesyen baru tapi bab2 shawl ini saya agak failed la. Lagipun rasa macam tak lekat sahaja di kepala. Tapi, hasil pengaruh Lyana Hashim yang comel je bila pakai shawl sama Inner Cotton, sayapun belilah 4 helai Inner Cotton. 3 helai Inner Cotton Biasa dan 1 helai Inner Cotton Awning. Dan, Khamis baru  ini parcelpun sampai. Yeah, bolehlah kucuba pakai shawl.
DSC01954
Inilah hasil beli belah saya secara online. Yang warna putih itu sahaja yang ada awning. Yang lain tu biasa.
DSCN7560
Ini cubaan memakai shawl dengan Inner Cotton Biasa. MACam pelik sahaja rasa bila pakai macam ini. Harga sehelai RM5.
inner cotton biasa 1
Ini pula hasil cubaan memakai shawl bersama Inner Cotton Awning. Harga sehelai RM12.
DSCN7569
Suka yang ada awning sebab tak adalah muka eden ini nampak bulat sangat kan. hehe. Tapi eden beli satu sahaja inner jenis ini. So, lepas ini nak beli inner sama pashmina lah. Mesti best bila pakai kan. Kalau boleh nak cari fabrik yang tebal dan tak jarang tapi shawl yang saya ada sekarang ini semuanya macam jarang sahaja. Itu yang setakat ‘cubaan’ sahaja belum lepas tahap ‘jayaan’ lagi.
Mana saya beli Inner Cotton yang macam best ini? Saya beli di SINI. Terjah-terjahlah kalau korang suka.
p/s : kejap-kejap bahasakan diri eden, kejap kang saya..pening kepalaku.

p/s : sorry lupa nak letak link. Link sudah di letak ok! sila terjah segera.

16 comments:

joegrimjow said...

tudiaaaaaa
shawlsss

cik mas said...

dear..kalo nk cantik pakai inner cotton yg x de awning 2...kamu tetas skit kat balakang nye..nnti x la melekap sgt...(tp tgk jns inner gak, yg tebal ok la kalo tetas...kalo nps x yah)
kalo u jenis x kisah pakai jns melekap..its ok..:)
lagi 1 kalo pakai inner lagi elok rasenye shawl 2 d tarikkan ke blkg skit shaja...yg pic 1st tu macam kdepan sgt shawl nye..sbb 2 mgkin nmpak pelik...hehe..tgk tutorial kat utube ok!....
pape pon nice pic :)

Unknown said...

haha...tak reti nak kata ape sebab tak oernah cuba..haha....
ok la tu....

shedot said...

afzan!

haha terperanjat x aku komen. uit link beli inner tue xkuar la yang hehe

Unknown said...

xde link pun..nk tngok gak..

. said...

wow.

noorafzan.blogspot.com said...

joegrimjow..
ahah..
lepas ini shawlss lagik!
continue..

permysuri hati
oh..nice tips dear.
thanks, saya cuba nanti n akan update lam next entry.
betullah, tgk cara pemakaian saya tu pun cam pelik je.

Azmi..
tak penah cuba eh..
mmg la awak tu lelaki.
ahaks.

shedot.
ko baca blog aku eh.
terkejut!
ok, dah masukkan link.

shera..
sorry, terlupa tadi.
dah masuk dah.

nizamsani..
wow wow!

MiSs AiNiE said...

nice !!

Anonymous said...

nice :)
cantik

Ayu Zan said...

yey~
suke2..
sbb kita pakai cotton inner jugak..
sgt selesa bila pakai shawl dgn cotton inner. xkan terbukak2..
melekap je dikepala..
lagipun i kan riding.. sng nak pakai helmet la..ehehe..

Mari Berbicara Hati ke Hati,
Keretapi Lari

Nur Suaidah Bachok said...

hihihi! kite pun ketinggalan gak bab tudung2 ni dan seganlah rasanya bila pakai shawls.. hahahah T__T

Anonymous said...

ish2 comeinya.anak sapa la ni. :P

MyaFiza said...

ermm..cantikk..
lawa la yg warna biru tu...
saya pun suka kalau yg ada awning.. tp nk pakai tu jarang sgt..huhuhu.. setia ngan tudung bawal je.. lg selesa.. hehe..

Mario said...

beli on9 lagi murah eh...

noorafzan.blogspot.com said...

Ainie..
tq sis.
baru percubaan.
=)

cheritaakusaja..
thanks.
=)

molmolla..
achu..kako jumpa yang okay mmg mmg nak sangat pakai.
means yang tak jarang n leh pakai labuh2 depan.
=)

Anakperak..
woo..bro lama tak jejak sini ye.
anak Pak Mad.
=)

MyaFiza..
shawl biru tu bestfren saya bagi.
cantik kan?
=)

Mario..
Depends.
Beli online lagi cantik!
murah tu subjektif kot.

Anonymous said...

Salam.. Tuan rumah.. minta izin promote ye...Intai2 la Cucuatoks Shawls n Scarfs.. byk pilihan...

Ekien Ashikin
Cucuatoks Shawls & Scarfs..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics