Followers

Friday, November 5, 2010

Minta bantuan : Mencari Pakej Pelamin untuk Majlis Pertunangan?

Masalah..
Masalah..
Saya ada masalah ni.
isk, macam mana ye nak cakap..

Kalau Hana Love Nest sedang mencari-cari blog shop cupcakes untuk hantaran. Saya pula mencari-cari Pelamin/Mini pelamin dengan budget RM400 - RM500. Agak-agak ada tak?

Boleh suggest kan tak pada saya mana mahu cari?
Ya, saya tahu ramai ni yang dah bertunang/nak bertunang/nak kawen/sah kahwin.. Mesti tahu kan. Tolong ye. komen di entry ini untuk sebarang cadangan bernas.

p/s :
Sekarang ini ada 1 choice yang ok tapi over budget sikit iaitu RM550.
Tapi kalau grab memang berbaloi la sebab cantik gila beb. Tapi still under consideration.
Tolong ye bagi suggestion yang best-best. =)

p/s : tadi tengok TV, DUN Batu Sapi dimenangi oleh BN. Dan dengar cerita juga DUN Galas pun BN menang dengan majoriti 1190 undi berbanding PAS. Pepun, semoga kedua-dua pemimpin baru kawasan tu nanti dapt berkhidmat sehabis baik dan berbakti kepada masyarakat. Jadi jadi wakil rakyat lelap pula kan. Rakyat dah bagi kepercayaan itu.

14 comments:

Cikmin said...

wah..afzan sudah mahu bertunang kah..?

cik mas said...

kalo puas ati rm550 2 ok la dear.....xpela lebih rm50 dr bajet kamu..hehehe...pd sy ok sgt la 2...:)

noorafzan.blogspot.com said...

cikmin..
bukan saya kak.
saya dah nak kawen tahu ndepan bulan 6.
ehehe~

n ituk my fren =)

permysuri hati..
tu la pasal kak.
saya dah dok racun dia supaay amik yang 550 tu je sebab gojes hbis.
lagipun dah diskuan tu.
rege asal 1000 lebih.

suffer8zine said...

wahhh bulan 6 kawin :P

Faarihin said...

owh.. tak dapek nak nolong.. wah.. bila akak nak kawen ni???

noorafzan.blogspot.com said...

suffer8zine.
insyaAllah, lambat lagi tuh.
harap2 tak ada masalah la.

faarihin.
aha..
isk2, sebenarnya buka ntak nak bgtau tapi kan.
lambat lagi la..
macma2 boleh berlaku.
tapi plan bulan 6 la.

Anna Boleyn said...

hehe time kasih sbb bg backlink.. :) emm.. tp hana x de tau plak mn2 tmpat psl kawen ni. hehe. takpe2 entry ni boley buat rujukan bila dah sampai masa. :)

noorafzan.blogspot.com said...

Hana..
ehe..
awakpun penah tak kedekut backlink, so saya pun tak segan nak back link.
=)

tu la.
kalau tak ada choice dan member saya amik pakej 550 ini saya akan reveal la pakej apa.
mmg mabeles.

darkbatman said...

ehh mcm pnh tgk blog hana love nest 2? erm biler mau kawen ne? pakej 550 2 ok ke x?

Mrs Nurul said...

KAWEN TERUSSS WEHH ;) EHHUHU..SEMOGA BERJAYA MENCARIII

noorafzan.blogspot.com said...

darkbatman..
haha..mesti kenal punya bro.
pakej 550 tu mmg affordable la.

neon..
haha..
terus kawin lagi jimat kan..
haha~

Anna Boleyn said...

ntah lah.. buat apa nak kedekut2 backlink..bagi jerr. diorang nak balas ke tak tu tak kisah pon. janji diorang ni happy bila kita backlink kan dia. :)

hr ni tarak update ka? busy ekk? btw ni, result survey tu :

What is the time people will usually get online? | Tips waktu sesuai untuk publish entry

Redbloodsnow said...

uiii dh nk bertunang ea.besttt :) ... z nyer majlis tunang dulu xde pelamin. coz umah kecik...hehe.

cikpia said...

tak kawen g.... aritu kakak tunang tadak pelamin..... kakak kawen buat kat hotel, pelamin masuk pakej.... kesimpulan nya, aku takleh membantu. =)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics