Followers

Tuesday, November 16, 2010

Ragam : Kenapa Isnin ini kerja?

tett tett..
Petang semalam kudapat mesej.


" Esok keje ke?"

Busy. Tak baca mesej tu. Tak balas.
tett tett..
Mesej masuk lagi.


"Ooo..sombong. Fine~"

Still busy. Lepas Maghrib baru kubaca.
Balas.

"Sorry, anak mak bz petang2 layan mak.
Esok keje la"

Senyap.
Lastly. ku call.

Saya: "Salam,ada dapat mesej saya? Esok keje la"
Dia: "Apa barang kerja esok.Bangla dengan Nepal pun cuti la"
Saya: " haa..?" (blurrr..dan dok pikir esok cuti apa?)
Dia: "Kitorang cuti seminggu.hehe~" (ada sedikit riak di situ..ngeee~)

Alaaa...lupa pula company dia kalau cuti Raya Haji dan Raya Puasa mesti paling-palingpun seminggu.
Korang yang nak cuti raya banyak bolehlah apply kerja kat tempat dia. PERODUA,RAWANG.
Ada berani?

tett tett
Pagi Isnin yang indah tadi kudapat mesej.

"Uuu..bestnye cuti...Awak cuti tak?"

Demm..demm..nak kerja kat PERODUA jugak!tak kira! nak juga! huhu

p/s : 15/11 besday kakak sulung. Camne boleh lupa ni? Huhuhu!.

5 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics