Followers

Wednesday, August 11, 2010

Buka Puasa with Nuffnang Session 2010 : I'm Invited!

Office saya ini bulan puasa special sikit.
Rehat hanya setengah jam iaitu pukul 12.00 sehingga 12.30 tengahari.
Manakala waktu balik diawalkan ke 4.45 petang.
Memang rasa 'indah'nya bulan Ramadhan ini.
Kimat duit tak payah makan pagi dan tengahari.
Lepas itu dapat balik awal tiap-tiap hari.
hehe~

Oklah, back to topic.
Refer to subject pleaseee..
Tadi sedang nak setting baik punya untuk melelapkan diri atas meja depan PC, tiba-tiba henfon pula berbunyi..
Adehlah, belek jam baru pukul 12.02 tengahari.
Potong stim betulla rasa.
Tengok numberpun tak dikenali.
So, dalam hati dok fikir ini mesti promoter-promoter call untuk jual service guna credit card.
Tapi, jari ini pantas sahaja tekan butang jawab.

Lepas sahaja dengar introduction daripada pemanggil, terus saya teruja.
"hello, Im xxxx from nuffnang."

Rupanya dia nak invite saya ke event Berbuka Puasa yang akan diadakan di The Apartment, KLCC.
buka puasa10

Wow, haruslah saya tak tolak.
Sebab saya memang send email untuk join event ini seawal muungkin dan memang dah pasrah sebab sampai semalam still tak ada email invitation from nuffnang.
Mungkin masa saya send email tu dah lebih 15 orang hantar request untuk join event tu.

Tapi, bila dapat call tadi.
Saya rasa macam bulan jatuh ke ribapun ada.
Mungkin sudah tertulis rezeki saya untuk join this event.
Sebab dia call sayapun katanya last minute. Mungkin ada yang terpaksa batalkan niat untuk ke event ini dan memberi ruang kepada orang lain iaitu saya sendiri untuk join sebab menurut beliau ada spaces lagi sebab itu dia call tanya sama ada saya available atau tidak untuk join.

Sejurus selepas itu, email invitation pun masuk ke inbox saya..
tara..

Apapun,
Terima kasih nuffnang.
Inilah event ke 2 yang saya join bersama nuffnang selepas Gatsby.

Ada sesiapa tak yang join Buka Puasa ini esok?
Kalau ada roger2 lah saya.
wink2~

p/s : tak sabar tunggu esok.

21 comments:

zool said...

Wah selesa tu..
dpt makan free kan?

Nadia Abdullah said...

mmg rezeki mike arini he3

Unknown said...

pergi jgn x pergi.. mesti best :D
my recent post:
tolong ajar wat kening cam tu ley??

Unknown said...

alahai
kenape ery xtau menahu ni?
adehh
terlambat lak
huuuu

Kancilbiru said...

wahh makan free...tahniah tau!

noorafzan.blogspot.com said...

zool..
rasanya free..

nadia..
tu la ..
Alhamdulillah~

zairie..
tu la..
memang tak lepas peluang.
=)

noorafzan.blogspot.com said...

ery..
kena selalu check nuffnang blog.
kalau tak mmg terlepas le peluang.
=)

kancilbiru..
awak tak dapat eh?
isk2..tgk dalam blog tu komen awak agak awal.

Aidy Shahiezad said...

tahniah.. :)

visit my latest entry:
http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/dah-puase-rupanya-weyh.html

marina said...

wahh,,congrats...

cik helena said...

tak dapat :(

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
thanks bro.

marina..
thanks dear..

cikhel..
takpe, kena usaha lagi la ni.

Cik Lily Putih said...

x dptlah.. selamat menjamu selera

joegrimjow said...

wohooo
nuff xajak pon
huhuk

qimie budak manje said...

bestnya... nak ikut..

Amanda Eltiqaz said...

uit...bestnya! tapi saya jauh..kalau dapatpn rasa mcm tak dpat pegi..huhu...

Jard The Great said...

noor afzan. sama kita!!! ehh.. nnt kita jumpa kat sana k.. minta number telefon. sbb lepas makan nk kuar solat jap..

. said...

apa menu?

noorafzan.blogspot.com said...

ciklily..
thanks sis =)

joe..
bro terlepas entry blog nuffnang kot.
dengar kata memang tiap2 tahun nuffnang buat event ni.
so, next year mungkin joe bertuah.

qimie..
haha..
ikut boleh tapi tak pree la.

noorafzan.blogspot.com said...

amanda..
awak duk mana?
tu la nuffang event selalu kat area KL-Sel je.

jard,
sudah kukirim no fon thru fb inbox.
check ye.

nizamsani.
entah, macam2 ada kot.

Nur Suaidah Bachok said...

nak ekottttt!! jeles! :)

noorafzan.blogspot.com said...

achu..
best tau..
next year boleh cuba minta.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics