Followers

Thursday, August 19, 2010

Ziana Zain junior yang cute menyanyi lagu cute!

Oleh kerana di rumah ini ada 1 sahaja PC iaitu PC saya.
Dan user dah bertambah kepada 3 orang semenjak dua menjak ini, saya memang makin kurang masa untuk berblogwalking di rumah.
huhu~

Kedua-dua users tambahan itu bukan buat apapun.
Sekadar menyelongkar youtube.
Macam-macam video pelik yang mereka jumpa.

Tadi after berbuka puasa, abang saya bersuara.

"Oit, pergi tengok kat internet tu tadi aku pasang lagu Ziana Zain. Lagu baru tu. Best juga"

Saya sekarang ini memang dah tak berapa melayan lagu-lagu genre pop ni.
Memang endah tak endah sahajalah kan tapi sebab dia paksa sayapun pergilah tengok.

Rupanya Ziana Zain dari oversea.
Budak kecil yang comel menyanyi.
Walaupun saya tak faham bahasanya tapi melodinya sedap.
Dan suaranya amat-amatlah cute.
So, saya nak kongsi kegeraman tengok si kecil ini menyanyi dengan anda semua.
Jom tengok.



Ku try la cari google di internet.
Haha..jumpa juga.
Details pasal biodata si kecil yang bernama Cleoptra Stratan ini ada di SINI dan SINI
Comelnya dia kan?

Mula release album lagu masa umur dia masih 3 tahun beb.
Memang catat rekod artis paling muda. =)

Siap jumpa video original in English lagu ini.
Jom layan yang English version pula ye.

12 comments:

fasham said...

huhu..cleo ye..haha comelkan saya tahu pasal cleo ni pun time tu ada di NTV7 terus cari algu and klip vid dia comel je dak ni..hehe

Berita terbaru dari blog saya:

life witout flower is lifeless
Puting beliung di bazar ramadhan jasin
Songs : travie mccoy ..Billionaire

noorafzan.blogspot.com said...

hai tiha..
oo..saya first time kenal budak cute ni.
hehe~

Hazzy Ishak said...

tak dapat tgk video tu le.
=(

noorafzan.blogspot.com said...

hazzy..
aik, asal?
sebab kena block eh?
tgk balik nanti la kat umah.
=)

Unknown said...

azmi mula menggila tgk video n lagu2 cleopatra ni masas sem lepas...mase tu study week..studo sambil layan lagu dia...cute giler...

aishahumairah said...

mmg chumill...
suke2..;)

cikpia said...

cute nya!!!!

Cikbelog said...

dah dengar lagu ni.memang bes ..budak ni pun comel je..hehe

Faarihin said...

memang comel budak kecik itu... (^__^)

yott said...

dah dgr
suka bdk comei ni..

noorafzan.blogspot.com said...

Azmi..
oo..ye ke?
kiranya saya ni dah ketinggalan ketapi la ni ye.
adeh..


aishahumairah..
kann..?
isk2..
suara diapun sedap kan.

sofia..
haha..
geram kaannn..

noorafzan.blogspot.com said...

cikbelog..
pakej menarik kan.
mmg fenomena kan da ni kat her place.

faarihin..
haha..
teruja tgk dia bergaya kan.

yott..
hehe..
suke gak.

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics