Followers

Sunday, August 29, 2010

Selingan : I Love U All by Lorry

Beberapa hari lepas, masa balik daripada kerja macam biasa saya bawa memang cukup berhemah.
Tiba-tiba ada sesuatu yang menarik mata saya.
Gila jiwang lori bawah ni.
Siap ada tulisan 'I love U All'..
Nampak tak lori hijau tu.
Ahaha..


Satu Malaysia dah tahu perasaan awak hai lori hijau.
Nasib baik tak sempat snap nompor plate.
ehehe~

p/s : saya snap masa kereta tengah berhenti.
Lane saya ada trafik light depan nun.
Pesanan saya jangan snap gambar ketika memandu. =)

12 comments:

Unknown said...

nampak je bawak lori..tpi hati kecik...jiwang..haha...

kita bagi darah free diorang jual pulak

saya_arief said...

jiwa kacau la lori tu..
hahaha.
;D

darkbatman said...

lori besar berhati jambu..cmne laa.ahahhaa

Anonymous said...

penyayang jugak drebar lori zaman skrg

aishahumairah said...

dalam hati ada taman,...he~

azzey said...

mmg blogger tegar kannnnn......sempat je, snap gambor lagi tu......

yott said...

kreatif gak abg lori tu
x pyh keluar duit..

Aidy Shahiezad said...

pemandu lori juga manusia yang punya perasaan menyayangi dan ingin disayangi... hehehe... :)


my latest entry:
http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/mini-novel-sebelum-terlewat-chapter-1.html

alehkayong™ said...

jangan dia tak sedar lori kena vandlism..Selamat menyambut hari kemerdekaan.

angahfarah said...

comel la lori tu..so sweet..hehe..

khairolghani said...

pergh..sempat lagi snap gambar..hati2 memandu..

luv2 juga,tapi lori tu kalau pemandunya bawa tak betul,banyak nyawa akan terkorban

Redbloodsnow said...

HAHAHA..BAGUS AH LORRY NIH. SO FAR X PNAH LG TERSEREMPAK NGAN LORI GNIE² TAW YANG..HIKSSS

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics