Followers

Monday, August 16, 2010

Blog List Ben Ashaari

Ben Ashaari.
kenal tak mamat berbadan sasa ini?
Kalau tak kenal rugi sangat.
Blog dia memang femes.
Buktinya Ranking Alexa dia 77, 574 (saya punya 505196)
Perghhh, jauh sangat la nak kejar kan.
Ermm..

Apa keistimewaan Ben?
Aaa..dia memang lain daripada yang lain.
Sebab dia mampu update blog dia sehingga 20 entry setiap hari.
Hebat tak hebat lah kan.
Dia bukannya seorang yang tidak bekerja atau berblogging sepenuh masa.
Siap dah begelar suami orang.
Kagum..kagum.

Ok, introduction sahaja sahaja sudah makan 2 perenggan.
So, back to topic iaitu "Blog List Ben Ashaari"
Ben dah membubarkan list2 yang dahulu itu iaitu terompah, selipar jepun dengan kaki ayam
dan sekarang sudah diganti dengan Sudu Garpu, Tulis Diari dan juga Botol Susu dalam entry INI.
Saya memang tak nak lepskan peluanglah untuk berada salam list Ben.
Sebab itu saya buat entry ini.

So, Ben.
Tolong masukkan blog url saya dalam list "Tulis Diari" ye.
Harap saya dipilih. Terima Kasih.

2 comments:

Nadiene said...

wah! teruja ye! nak2...

jemputan kepada semua blogger:
kontest contact lens raya!

Amanda Eltiqaz said...

oh..cmtu ek? hmm..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics