Followers

Monday, February 22, 2010

Preparation untuk berjalan jauh..apa perkara yang perlu disediakan?

Saya dah beli back pack satu..
Saya dah beli 2 blaus baru..
Saya dah pilih2 baju, seluar, baju, seluar...
Saya dah plan cuti lama gak la..dah apply awal2pun..
Saya dah booking bilik untuk 2 orang siap print out booking receipt and map untuk ke sana from airport..
Saya dah siap survey di mana stesyen bas jlong distance terdekat dengan tempat penginapan..
Saya dah tanya my sis. Dia cakap kat Sabah tu susah nak jumpa CIMB Bank. Betul ke?
Haihh..bank yang adapun x leh nak terima CIMB ATM Card..Betul ke?
Takkan sampai macam gitu sekali kan..=)

Tapi, mak saya demam pula sekarang ini..
Harap2 dia cepat sembuh sebelum kami bertolak 24hb nih..
doakan jua ye rakan2 blogger~

36 comments:

LuVidA^^ said...

besnye nk g jalan2..hehe....shoping kain baju ek

transform said...

kamu mahu pergi sabah ya???

jangan lupa beli mutiara bah,huhu

pak dogol said...

seronok tu Noor..

tapi 'kejutan masa' tu yang tak boleh tahan..

muahaha!

Nadiene said...

aduh bestnye..

kitorang baru je nak wat proposal nie,,huhu..

mntk dapat la p sepilok t,,

Redbloodsnow said...

nak gi mane nih ea afzan. blurš mat jenin ler plak zie..hehehe :P

noorafzan.blogspot.com said...

Luvida..
kalo ada baju menarik, mesti beli..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

Auz..
betul..nak pi sabah..
muiara..
akan ku cari di sana nanti..
yea..

noorafzan.blogspot.com said...

pak dogol..
kejutan masa?
oo..beza waktu eh?
kat sana awal sejam kan..?

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
nak pi wat program pe kat sepilok..?
mesti best kan..
good luck k..=)

noorafzan.blogspot.com said...

Redbloodsnow..
Zie, afzan nak gi Sabah..
akak kat Sarawak kan..
next time saya pi Sarawak pula k..=)

Unknown said...

Wa..bestnye nak gi oliday. Nak ikut! heheheh

noorafzan.blogspot.com said...

nahdatulizah..
jom2..=)

Unknown said...

semoga cepat semput..amiinnn

Isteri kepada Suami said...

waahhhh best2..pegi terapi eahhh..

regards,
Triplesmiley

noorafzan.blogspot.com said...

EdY..
aiikkk..semput..?
bukan sembuh ke?

noorafzan.blogspot.com said...

smilry?
pi terapi..?

kat mana?

Firol said...

semoga sembuh dengan secepatnya..

noorafzan.blogspot.com said...

terima kasih Firol..
huhu~

Aidy Shahiezad said...

cimb termudah adalah dkat airport terminal 1 kk... hehe... ;)

noorafzan.blogspot.com said...

ooo..really..?
ada kan..
isk2 my sis kata x de..

Aidy Shahiezad said...

memane airport pn, kalo xde maybank atau cimb... mau gak ku bakar airport tue nnt.. pkara basic tue.. hehe.. ;p

Unknown said...

jangan lupa bawak berus gigi. satu benda yang kalau tak bawak, akan merana berhari-hari.

Jard The Great said...

amin.. utk mak ko cpt sembuh

IntanBerlian said...

huhu nak ke mane ni sis..

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
haha..betul2..
harap2 tak ada prob lah tuk withdraw sebab gajipun masuk 25hb (dah ada kat sana..=))

noorafzan.blogspot.com said...

helmi...
ni macam ada xperience je..
cite la kat saya..
hak2..

noorafzan.blogspot.com said...

Jard..
thanks dear..
risau ni..
demam x kebah2..=)

noorafzan.blogspot.com said...

bellarossa..
nak pi Sabah..
melancong sambil melencong.
haha~

ISA said...

Salam,

Jangan lupa panjat Gunung Kinabalu, sambil nikmati pisang goreng sec. 19... ha..ha..ha.. perkara wajib kalau pergi Sabah.

Gua doakan lu selamat pergi dan pulang... Yeppppiii Holidayyyy...

alizankamar said...

leh kirim....
mutiara sabah x....

noorafzan.blogspot.com said...

Isa..

salam bro..
gunung kinabalu tu saya larat la..
tapi sebab bawa mak dalam vacation ni tak sure la boleh naik ke idak..=)

pasal pisang goreng tu better saay pi cari kat KK je..
baru leh makan panas2..

tq bro..
sayapun doakan Isa selamat selalu..=)

noorafzan.blogspot.com said...

alizan..
boleh2.
nak yang macam mana?

niesz said...

nk ikut..huhu..xpnh lg g sane..

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
haha..
lenkali kita pi trip sama2 nak?
hehe~

Unknown said...

correction : semoga cepat sembuh..sori mak..eh..mak anda..haha

noorafzan.blogspot.com said...

EdY..
huhu~
mak saya dah sembuh..
tq yea atas doa sume..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics