Followers

Monday, February 22, 2010

Preparation untuk berjalan jauh..apa perkara yang perlu disediakan?

Saya dah beli back pack satu..
Saya dah beli 2 blaus baru..
Saya dah pilih2 baju, seluar, baju, seluar...
Saya dah plan cuti lama gak la..dah apply awal2pun..
Saya dah booking bilik untuk 2 orang siap print out booking receipt and map untuk ke sana from airport..
Saya dah siap survey di mana stesyen bas jlong distance terdekat dengan tempat penginapan..
Saya dah tanya my sis. Dia cakap kat Sabah tu susah nak jumpa CIMB Bank. Betul ke?
Haihh..bank yang adapun x leh nak terima CIMB ATM Card..Betul ke?
Takkan sampai macam gitu sekali kan..=)

Tapi, mak saya demam pula sekarang ini..
Harap2 dia cepat sembuh sebelum kami bertolak 24hb nih..
doakan jua ye rakan2 blogger~

36 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics