Followers

Friday, February 12, 2010

Dah kahwin officemates ku berdua~Part 4

Salam..
Berjumpa lagi dalam Part 4 Majlis officemates di Kuantan..
ehehe~

Kasihan pula pada kawan2 yang semuanya datang dari jauh semata-mata nak meraikan saat2 gemilang 'wedding of the year office saya'
hak2..

Atas rasa perikemanusiaan yang kuat saya glamour kan officemates saya yang lain dalam blog saya ini..

Yang freehair tu Zura..
Dia ni jenis yang suka pakai pakaian yang tak feminin..
So, sekali sekala jumpa di majlis walimah macam ni memang superb..
Kali ni siapa pakai high heel..mekap cun..
Dalam picta ni dia tengah ukur tinggi dengan Miss Malaysia Sato yang tinggi tuh..
Bila pakai high heel tu boleh jadi tinggi pula Zura tu..(hak2..)
Miss Sato tu bukan Miss lagi tapi Mrs.
Sedang berbadan dua lagi..ahaks~

Masa aktiviti makan2 tamat, saya ambil kesempatan bergambar dengan pasangan Bazilah dan Anwar..
Bazilah sedang pregnant juga.Due bulan March ini..
Tapi, tak nampak boyot kan perut dia..?

Then minta tolong Anwar snap picta kami pula..

Ni macam tengah buat iklan ubat gigi di bawah pintu gerbang..
hakhak..
Perasan tak kasut saya merah..Tak kena langsung dengan dress color..
Nak buat macam mana.
Kasut2 semua dah hilang entah ke mana.
Tinggal ini sahaja..sebat sahajalah janji tak berkaki ayam..=)

Last sekali gambar semua officemates yang sampai ke majlis ini..
Meriah tak meriahlah..
Siap anak bini pun join sekaki..
Tapi kesian sebab pengapit pompuan terlindung..

Aduh, lupa lak nak update aktiviti2 sebelum bergambar ni..
Sat na..tunggu part akhir, part 5..=)

5 comments:

lily lotus said...

tahniah kepada mereka :)

noorafzan.blogspot.com said...

nanti saya sampai ek..=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

tahniah eh ?

kamoo lak bile ? lalalalala

Jard The Great said...

ah.. kamoo lak bile? ehehe

noorafzan.blogspot.com said...

miss lolly..
Jard..

=)
tahun depan..
jemput datang k..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics