Followers

Sunday, February 7, 2010

Number bertuah meter keteku tunjuk kelmarin ni..

Kelmarin balik je dari kerja, saya sempat pergi cas deposit duit kete.
Menggigil jugalah nak pergi bayar.
huhu..

Sampai sahaja di rumah, saya tertengok sesuatu yang mengujakan kat depan mata saya..
Inilah yang sya nampak kat meter mileage tu..
Anda nampak tak..?
Ya, saya tahu meter kereta saya cun..(wakaka perasan~)

Tapi ,bukan itu yang saya nak tunjuk..
Tapi number kat tengah2 meter tu.. 12485
Nampak tak?
Kalau korang ingat saya pernah buat contest viewer bertuah sikit masa dulu..
Dengan number yang sama..
Itu number birthday saya..
12 haribulan 4 tahun 1985..

Nanti jangan sesegan nak bagi hadiah yea pada saya..=)

Sebelum ni saya ada share/ import blog content ke facebook.
Sekarang ni saya dah stop kan appication tu..
Sebab macam tak membant udalam menaikkan traffic blog..
Orang baca kat note facebook sahaja..
Betul tak?

10 comments:

Mus said...

wah.. cantiknya nombor!! kebetulan kan!

saya_arief said...

nanty bile da 12890, tlg amik gmbar ag yer..
kui3...

Princessgathis a.k.a CinTa said...

huhuhu....best r sempat capture, hrp2 cinta dpt capture meter kete cinta 7587. rsenye smpai lg kot..hehehehe

Nadiene said...

number tu ??heee,, tp meter yg cantek la.. =P

noorafzan.blogspot.com said...

Mus..
hehe..
yup..
kebetulan betul..
selalu mmg tak perasanpun meter tu..

noorafzan.blogspot.com said...

saya_arief..
k awak..no prob..=)

noorafzan.blogspot.com said...

kete cinta baru lagi ek..?
x sampai 10k lagi..

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
TQ..=)
Memang saya suka sgt dengan design meter kete ni.
senang je nak nampak speed berapa..

Didi Nadhirah said...

ala millage kereta dah terlebey2 dak le nk wat dah

noorafzan.blogspot.com said...

didi..
hehe~
ye ker?
kalo beli kete baru boleh le kan..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics