Followers

Sunday, February 14, 2010

Kelmarin saya mimpi Ngeri..seolah2 kiamat~

Salam ye semua..
Semalam...
Ke kelmarin..?

Saya mimpi sedang memerhati langit biru yang indah dan cerah..
Tiba2 kelihatan 3 bebola seperti planet yang sedang bergerak ke arah barat...(arah kiblat)
Bebola yang paling hadapan memang merah menyala dengan api..macam meteor..
Bebola di tengah rupanya seperti bumi tapi ada juga api2 sikit2..
Bebola yang ketiga saya kurang jelas..

Tiba2 bebola yang tengah itu semakin membesar..
Makin mendekat dengan saya..
Saya terasa amat takut..
Bila dah hampir tu saya tersedar..
hoho~

Apakah petanda mimpi itu?
Saya kadang2 mimpi perkara-perkara yang macam ini..
Yang pelik2...
huish...
Anda pernah mimpi macam saya..?

14 comments:

full of love,keyna said...

i dah bnyk kali mpi cmnieyh.tsunami lagi bnyk.yg u pnye pn ade skit prsmaan :D

noorafzan.blogspot.com said...

oo ye ke? camne mimpi awak?

FaTiN said...

X lagi mimpi macam tu

Anonymous said...

mimpi bola mcm tu
piala dunia dah dekat

noorafzan.blogspot.com said...

fatin..
quite scary..nasib baik x mati dalam mimpi kena penyek ngan bebola..huhu
~

noorafzan.blogspot.com said...

Ah Fatt..
Mungkin juga tu bro..
pasukan ke dua lungkup la tuh..
tu yang jatuh.hakhak~

amirah said...

xpernah mimpi cmni..
bgn tido xingat ap2..xtaula mimpi ke x..hehe

noorafzan.blogspot.com said...

dulupun saya macam awak amirah..
tapi sekarang ni ada certian mimpi ingat..

Marya Hana said...

hallu.. singgah sini balik.:)

dlu i pon penah mmpi macam 2..
then baru rasa nak bertaubat..
kot betol2 kiamat.. x sempat nak bertaubat..maknenye insan2 yg diberi petande utk ke jalan yg benar kot.. sebelom terlambat..

Jawa a.k.a USERMODE said...

tak pernah lak mimpi camnih. mimpi aku slalu pelik2 sangat. lagik pelik some more. hahaha...psycho abis. tapi mimpi camnih..erm. ntah lah ek, nak dapat buah limau kot? ah..abaikan lah. hanya mainan tido :P

noorafzan.blogspot.com said...

Marya Hana..
hallu..tq my dear..

oohh..ye ke?
yup, perlu sentiasa beringat kan..=)

noorafzan.blogspot.com said...

Jawa..
side positivenya ialah kena bersedia tuk hadapi hari tersebut..=)

Azizah Omar said...

x pena mmpi cm tu. hurm, ngeri3.

noorafzan.blogspot.com said...

DILA..
huhu..
ada gak mimpi lain tapi cam lupa..
rasanya bulan jatuh ke bumi..=)

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics