Followers

Saturday, February 27, 2010

Dunia gelap Batinku dulu jadi sejarah yang kuharap tak berulang~

Sekarang ini saya dalam mood mengimbau post2 lama dulu.
Masa itu, blogging tak begitu popular..
Memang saya berblogging for my own self..
Ibarat macam diari la..

Belek punya belek saya terjumpa post saat2 saya begitu 'down'..
Masa2 terluka saya dulu..
Masa itu, macam2 perasaan saya rasa..
Sangat2 tenat sehingga rasa seluruh dunia tidak memihak sedikitpun kepada saya..
Tapi itu dulu..
Dan ia sangat2 memberi pengajaran berguna kepada saya..

Nak baca luahan saya itu?
Boleh click kat picta di bawah ini..

3 comments:

meo188 said...

wah... apakah?

emo-nye

noorafzan.blogspot.com said...

tu la saya dulu..
entah la..
masa tu mmg moral down...

aidaberdesup said...

sodehnyer bejang...

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics