Followers

Thursday, February 4, 2010

Banyak jalan bercabang-cabang bikin saya confuse nak pilih..

ehsan google
Ini bukan berkaitan dengan memilih mak mertua yea..
Tapi memilih aktiviti yang nak dilakukan saban hujung minggu..

Dua tiga empat menjak ni..
Seringkali kena memilih..
Kena buat pilihan..
Wajib pilih salah satu.
Tak boleh nak dua2..(tamak2 tak main..)
Serius teringat poem time sekolah..
The road not taken tak silap..

ehsan google
Macam last week, saya ada mentioned pasal saya pergi Majlis kahwin kawan office 30hb di Kuantan..
Bermalam di sana.
So, 2 hari cuti itu memang full.
Walhal sebelum pergi tu macam2 dugaan datang..
  1. Ada seorang lagi officemate berkahwin pada hari ahad (31hb)..Nasib baik majlis belah perempuan buat 24hb. Saya pergi yang itu sahaja untuk memuaskan hati member..
  2. Minggu itu juga kakak kepada my besties masa di UTM pun kahwin.. Rumah dia dekat KL sahaja.(tak dapat jumap besties, dah la jarang ketemu..)
  3. Dan minggu itu juga ada ala2 induksi session untuk program alumni lambaian bertempat di UTM KL..(rugi2..sob2..)
3 perkara ini terpaksa saya tolak atas prinsip mudah..
First come First serve..(lebih kurang gitu la..)

Minggu selepas raya cina..
Hujung bulan Februari nantipun saya tak boleh nak ke mana-mana.
Saya ke Sabah daripada 24hb malam hingga 1st or 2nd March..
Kira2 seminggu jugalah..
Dalam masa seminggu itu saya harap kawan2 tak jemu2 terjah tambah traffic blog saya ni yea..
Pleassseeee..

Kalaulah saya ada broadband pun kat KK ajelah boleh surf..
Masuk kampung..Kota Marudu..
Ada ke signal broadband kat situ ek?

Saya tak tinggal bersawang..
Saya akan buat scheduled post yang best2 untuk cover seminggu tuh..
Hoho..

Saya tahu banyak benda saya belum update lagi as promised;
  1. Update pasal my fren's wedding at Kuantan..
  2. Update pasal cuti2 di Cherating..
  3. Apa lagi ek? Lupa la..adesss..
Saya memang teringin nak join contest tapi kebelakangan ini saya macam tak larat..
Lemah,...
Puas saya berusaha tuk tampil lebih sihat..
Tidur dengan cukup banyak..(haha~)
Makan nasi..
Malam2 makan buah epal sebiji..
Minum air masak itu pasti..
Tapi macam tak berkesan saja2..
hoh~

5 comments:

miss cloudy said...

laaa.. ada mai kuantan ke... kenduri tu kat area mana?

Unknown said...

pilihan di tangan anda..pilihlah sebijaknya..

(haha..mcm kempem pilihanraya lak)

Nadiene said...

ohhooh.. teringat jugak la poem tue, bes kan zan?

mmm, pilih la terbek!

Jawa a.k.a USERMODE said...

err..just xtvt di hujung minggu aje. tak perlu pilih, buat aje semua. hahahaha XD barulah best weekend. sangat bz dan exciting :P

NOTA LUTUT: tak boleh kalo weekend takder xtvt... sangatlah buhsan rase macam mau bunuh diri kalo takde wat ape2. biarlah bz dari kelapangan XD

Princessgathis a.k.a CinTa said...

THE ROAD NOT TAKEN....poem ni ada dlm buku sastera BI time skolah dulu2...selalu baca poem nie, coz ada mksd tersirat...best......

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics