Followers

Sunday, February 7, 2010

Dah kahwin officemates ku berdua~Part 2

Majlis nikah dah selamat..
Saya sempat menumpang charge bateri kamera di rumah Iffah.
Nasib baik charger dibawa.

Lepas lepak kira2 sejam di rumah Iffah, kamipun gerak ke Dewan Majlis.
Lepas makan2, saya lepak situ.
Sempat snap2 hiasan dalam Dewan tu..
Saya share dalam post kali ini keindahan pelamin mereka..
Kalau ikutkan tema mereka hitam silver..tapi saya nampak putih dan merahpun ada nih..
Konfius sikitla..=)
Kek 6 tingkat beb..
Saya close up pelamin sat..sekali dengan meja makan beradap yang terletak betul dihadapan pelamin..
Kek 6 tingkat..
Fuhh..
Tinggi melangit beb..
Karpet merah turut dibentangkan dari pintu dewan ke pelamin..
Siap ada pintu gerbang..
Selain yang saya mention kat atas, hijaupun banyak menguasai tema pelamin dan pintu gerbang..
Padahal kaler daun2 sahajapun hijau tu..=)

Aktiviti makan2 saya gagal dirakamkan..
Kawan2 adalah..=)
Saya rasa macam kena buat part 3 lak..
Ok, saya promise dalam part 3 akan ada gambar2 mempelai..
hehe~

12 comments:

Nadiene said...

jeles x tgk kek tu???

tipooo la kalu xjeles kan?


ohohhoh... bile lg kak???

miss lolly a.k.a luvfareda said...

uhhhhhhhhhhhhhh nnt kawen nak kek camtu gak ahhhhhh.


tapi saper nak sponser eh ?

noorafzan.blogspot.com said...

fiD...
Sayapun jeles tau..
dahlah tak de chance nak rasa kek tuh..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

miss lolly..

pasti ada blogger yang baik hati nak sponsor..
hehe~

el said...

wow kek tu maveles la..dpt mkn kek x..hehehe

Jawa a.k.a USERMODE said...

waaaah....tingginye kek....~!!!

(tgh imagine camne nak potong yang tingkat paling atas tuh..guna tangga eh? XD)

noorafzan.blogspot.com said...

el..
sadly, x dapat le..
huhu~

noorafzan.blogspot.com said...

Jawa,..
Dorang ada prepare tangga tepi tuh..
haha~
dorang potong kek tu pun pakai pedang samurai..

joegrimjow said...

kawen kat umah je kot nanti
hehe

noorafzan.blogspot.com said...

bile joe?
hah..
macam bagi hint je..=)

Bukan Bidadari said...

tinggi nyer kek.......

noorafzan.blogspot.com said...

huhu..
member saya tu cakap..
semua2 tingkat tu boleh makan tahu except yg atas sekali.
haha~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics