Followers

Tuesday, February 9, 2010

Dah kahwin officemates ku berdua~Part 3

Seperti yang dijanjikan Part 3 ada muka pengantin..
hehe..

Ni masa acara perarakan gergasi dari luar dewan sampai ke meja makan beradap..
Ni banner sempena perkahwinan mereka berdua..
Amir dan Iffah..
Tak boleh belah tengok muka Amir..
Member saya seorang cakap "Tengok muka Iffah dan cun dah sesuai dengan majlis, muka Amir macam muka balik kerja je"

Sebaik sahaja pengantin sampai, saya terus je serbu.
Dalam gambar ni nampak 2 daripada 4 photographer dia.
Dasat tak dasatlah sampai 4 jurugambar..
Kalau masuk saya, adalah 5 orang..
hehe~
Close up sikit muka pengantin-pengantin..

Masa ini kami tahan dia sekejap di pintu masuk dewan.
Senang sikit nak ambil gambar.
Ini pula rombongan pengiring yang bawa hantaran2..
Hantaran kaler pink pulak..(Mungkinkah tema belah lelaki?)
hehe~
Ok, nanti saya cerita pula pasal acara2 selepas ini.
Saya tak nak la post ni jadi terlalu panjang meleret..
jemu pula nanti...=)
Next...Part 4..

Jap2..
nak tambah sikit..
Hari ini adalah Ulang Tahun kelahiran ke 25 besties saya time di UTM, Farahdilah..
Selamat Hari Lahir ye Farah..
Tahun ini tiada apa yang mampu aku berikan since dah berhabis sikit..
Anggaplah hadiah perkahwinan yang aku bagi tu merangkap hadiah besday tuk ko ngan sang suami, Abg Khai tu yea..=)

6 comments:

TMUkmkd said...

huh betul2 macam penat :D

angahfarah said...

salam..
eh..eh..smpt lagi wish burfdy dlm entry ni..huhu~ terharunye afzan..hehe~ anyway..thanks...and wish to ur frenz..selamat pengtn baru..aku ni da pengantin suam-suam kuku baru..hihi~

noorafzan.blogspot.com said...

TMUkmkd..
dia takde gambar proper pakai tanjak..
terpaksa la tepek gambor tuh..

noorafzan.blogspot.com said...

salam farah..
sempat..
ekeke~

suam2 kuku ek?
baru 2 bulan..

Faarihin said...

hahaha.. selamba aje muka pengantin kat dalam bunting tu ye.. huhuhu..
pergh.. sambung lagi crita ni.. panjang eh kak cite dia? (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

ok, no prob..
faarihin bile nak turun KL ?

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics