Followers

Thursday, February 25, 2010

Broga Hills. Sesuai tak untuk buat Pre Wedding photoshoot? Part 1

Salam..
Pembuka tirai untuk post saya kali ini...
Pernah pergi Broga Hills tak?
Located at Semenyih. tempat ini kurang popular kecuali untuk orang2 yang suka aktiviti lasak tapi baru nak berjinak2..(tak berapa extreme)

Kalau nak pergi daki gunung, better test dulu stamina di sini..
haha~
Walaupun hanya bukit tapi anda boleh tengok sendiri betapa tingginya ia..
see gamabr bawah ni..kami masih perlu mendaki walaupun dah halfway kami panjat..
Marvelous..
Walaupun tujuan sebenar tak tercapai dek kerana awal tebal di kala matahari melabuhkan tirainya ke barat..
Dapat ambil gambar sebelum sunset..
Masa sunset awan tebal lak..

Nak tunggu sunrise lama lagi..
Sudahnya kami turun lepas maghrib masuk..=)
Oh ya..Rombongan kami seramai 6 orang..
4 gadis2 dan 2 jejaka2..
haha~
Maaf seorang lagi jejaka sedang gigih mengambil gambar kami ini..=)


Photographer 3 orang..
Model bidan terjun termasuk saya 3 orang..
ekeke~

Sila lihat keterujaan saya menjadi model untuk trip kali ini..
wakaka~


Ini baru gambar dari BF saya punya camera.
Ni nak tunggu gambar from other 2 camera..
kalau cantik, saya share..
Kalau buruk, diam2 sudah..
hakhak~

8 comments:

Unknown said...

cantik pic nya...

Ezzah said...

mmg cantik tempat nih kan! :)

zairibaharom & ekinkhalil said...

nice shot.. tmpt bukit2 yg ade lalang2 cmni mmg cantik afzan. lame x nak panjat bukit ni??mcm best je.hehe. teringin nk gi cnie..=)

Unknown said...

cntiknyer tmpt nie...

Jawa a.k.a USERMODE said...

isk. semenyih,... dekat aje ngan rumah sy. tapi apehal aku tak tau ader tempat camnih eh? hahahaha... nampak sangat aku nih lembu bawah gelas XD haduiii...

Unknown said...

klu nk wt pre wedding photoshoot kt bukit broga ni mmg la tersangat cantik..
tp sanggup ke si pasangan tu nk daki bukit ni..hehehe~~~

Anonymous said...

walaupon lalang tp cantik r pic...

Mawaddah said...

awak, broga hills dekat dengan rumah kite.tapi kite tak penah pegi lagi :D

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics