Followers

Monday, February 1, 2010

Oh...sangat busy bervacation.....malam nanti saya update blog...

Pagi nih saya na kblogwalking sebab selama 2 hari saya tidak menjengok blog sendiri..
apatahlagi menjengok blog orang lain..

Apakah yang berlaku selama 2 hari tu sampai aktiviti blogging saya tersekat..
Adakah kerana;

A) Masalah PC..
B) Masalah internet server down..
C) Masalah Capital 'M' aka malas..
D) Saje2..

Ok, semua jawapan di atas adalah SALAH..teeeett...

A) PC baru aje tukar. Saya ada story kat sini pasal beli PC baru. Takkan dah problem..

B) Saya pakai streamyx yang baru je upgrade jadi 1M from 512k..tidak mungkin..=)

C) ohh..tidak mungkin saya begini..i love blogging yea..

D) Ada sebabnya yea..bukan suka suki..

Jawapan sebenar ialah..

E) Saya outstation..(tapi bukan pasal kerja..makan angin di Cherating..walaweii~)

Selama 2 hari ni saya dah schedule 4 post supaya kawan2 tak busan bila terjah blog saya..
Terima kasih dauh keladi sebab masih sudi mengunjungi dan follow blog saya walaupun tuan tanah ke daun masa tu sedang sibuk bercanda di pasiran pantai..

Ok, nanti saya akan uploud story pasal vacation kami.
Oooo..kami ke?
Saya pergi dengan lagi 2 orang officemates..

Tujuan sebenar ke sana ialah menghadiri majlis kahwin officemate kami di Kuantan.
Tapi dah alang2 jalan jauh, kami sambung pula dengan trip to Cherating..
Jarak antara majlis kahwin dengan Cherating tu cuma ambil masa 30 minit sahaja drive..
Nanti saya story mory panjang lebar..
See ya tonite..

Jom blogwalking..~

18 comments:

Nadiene said...

keja ea kak, xpe, hee

angkat la netbook 1, huuu

Nadiene said...

keja ea kak, xpe, hee

angkat la netbook 1, huuu

noorafzan.blogspot.com said...

huhu..
notebook..

nanti kalau nak kawen sok nak minta hantaran notebook le..
ok x?
x pun hp yang boleh update blog..
baru teknologi kan..

ariff said...

streamyx upgrade tu bagus ke?

laju x? selalu disconnect x?

Faarihin said...

wah.. pi bercuti.. bestnyer.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

ariff..
ntah la..
so far x de prob lak..=)

noorafzan.blogspot.com said...

faarihin..
ehehe...
awak pula kgi interview..

wanita mutalib said...

wah bercanda tepian pantai hehe..

Cheese Monster said...

mana gambar? ke mimpi je??? erk

Unknown said...

owwwwwhhhh.....saya pn mau blogwalking dekat sini, mencari jodoh....

marka oooooooooo markaaaa!!!! where are you!!!!

mancai said...

wah sonok tu jejalan... lapang fikiran...

noorafzan.blogspot.com said...

wanita itu..
hehe..
nanti akan ku share kan tuk semua..=)

noorafzan.blogspot.com said...

hBz..
sabar2..
saya akan letak pic majlis kawen dolu..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

Aizwan..
haha..cari jodoh kat sini..
sile2..=)

noorafzan.blogspot.com said...

mancai..
betul2.
tapi masuk opis je serabut balik..
huhu~

Anonymous said...

nak ole2

noorafzan.blogspot.com said...

ole2 dah habis..
x sempat nak bagi..
lenkali yea..
tapi kena wat contest tuk dapat ole2..
hehe~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

take ur time.



t on9 byk2. ngeee

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics