Followers

Thursday, February 18, 2010

First baby born from my coursemate..perghh~

Entry ni macam dah terlewat tapi saya tetap mahu bagi tahu..
Tahniah kepada sahabat kami Apisya yang telah selamat melahirkan baby pertama form SMB Production (course kami masa di UTM dulu..)

Jap, saya cuba untuk mengingati nama anak beliau itu tapi jap2 saya fikir yea..
arggghhh...kenapa susah sangat nak ingat nih..
Ok, nama dia Muhammad Hadif Amzar bin Mohamad Hafiz
Sebenarnya anak beliau ni lahir pada 22 January 2010..
Pada jam 6.32 pagi camtu..(exact time tak hingat juga..aduh, berkarat ingatan saya ni.)

Pepun, tahniah sekali lagi kepada sahabat kami ini Apisya (Mohamad Hafiz bin Zakaria) dengan Azma (juga UTM product..)
Tak dapat nak pergi melawat sebab jauh sangat.
Nun di Terengganu sana..
hoho~
Next time kalau ada gathering join keyh bro?


Inilah Azma dengan Apis Yaa..time konvo dulu~

8 comments:

Sharinginfoz said...

tahniah untuk kawan yang dapat baby.... mesti happy sakan kan...

Gangguan Seksual

Nak Jadi Penjamin????

noorafzan.blogspot.com said...

thanks..
on behalf of them..=)

angahfarah said...

salam..
wah..wah..tahniah apisya dan istri..moga kalian sekeluarga dirahmati Allah swt..doakn juga utk diri ini yer..moga dikurniakn rezki spt kalian..

doakn aku ek afzan..hihi~

Nadiene said...

berita dapat bayi secara halal ni yg aku suke,, huhuh...

tahniah dekat beliau...

Aidy Shahiezad said...

tahniahlah pada sang sahabat tue.. cuma name anak tue panjang sangat... sure tak muat masuk buku register sekolah nnti (skadar mengusik)... hehehe.... ;p

noorafzan.blogspot.com said...

farah...
salam..
haha..
tu la..
sentiasa doakan sahabat2 yang dah kahwin dapat anak cepat2..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
Tu la..
haruslah suka kan..
mereka kahwin dulu tak pat pegi..
dah ada anakpun x dapat jumpa mereka lagi..
alahai~

noorafzan.blogspot.com said...

Aidy..
memang trend sekarang nih suka letak nama anak2 panjang2..
saya ingat nak letak nama anak saya pendek je nanti..
(berangan le dulu..=))

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics