Followers

Saturday, February 6, 2010

MIETOS LUCKY DRAW

Jalan2 jumpa pula entry berkenaan "MIETOS LUCKY DRAW"....
Jumpa kat blog Syuhada merankap referrer saya..=)

Saya just copy and paste sahajalah ayat2 dari blog Mr Mietos
Klik kat banner jika andapun berminat nak join..
syarat-syarat nya....

#xkisah la sama ada hendak follow atau tidak blog ni, janji ada blog.... tapi dalam entry anda, silanyatakan referrer anda.... --> sudah beres boss

#postkan banner atas ni pada entry & sidebar blog dan link kat blog aku!!!sila tinggal link entry kat bahagian comment.... --> sudah selesai juga boss

#tarikh tutup pada 13 February 2010 (before chinese new year) --> sempat2..

# 2 hadiah untuk cabutan bertuah & 1 hadiah untuk referrer terbanyak (ajak la member2 join skali) so, sila tulis souvenier dari negara mana yang dihendaki!!!pilih satu sahaja, antaranya....
@japan
@barbados
@korea
@egypt
@france
@USA
--> saya pilih Japan beb~

Ok, settle sudah..

6 comments:

mie said...

ok!!!
contest approved...
harap2 bertuah la ek...

Nadiene said...

aku dah menang lo, heee

noorafzan.blogspot.com said...

mie..
yeay..tq yea..
hopefully i'm lucky one.=)

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
Aik, contest belum lagi tamat..
camne awak leh menang?
musykil2..

Unknown said...

2 la...
hrp2 kte btuah...

noorafzan.blogspot.com said...

syuhada..
aaammiiinnn~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics