Followers

Wednesday, February 10, 2010

Cikgu Sekolah Gay?

Saya hari2 telah menjadi rutin check berapa unique visitors, referrals dan paling best sekali keyword..
Tapi hari ini saya agak pelik dan hairan..
Ada gak keyword yang rasa2nya tak adapun saya mention dalam blog saya tapi muncul kat list keyword untuk hari ni..
Gay? Bila pula saya berdiskusi pasal Gay ni ye?
ermm...jap2 pikir..

Tak percaya tengoklah bukti ni..
Tak ada kerja lain agaknya sampai cikgu sekolahpun jadi mangsa..

Nasib baiklah tak teruk sangat..
Kalau keluar keyword yang lagi teruk, memang kena investigatelah entry mana yang jadi mangsa tu..
Nak tahu juga kan..=)
Update: rasa-rasanya entry pasal kes liwat la..haisshhh~

p/s :Sumber di print screen dari Nuffnang engine

10 comments:

Faarihin said...

bab ni yang seronok.. saya pun suka cek kat bahagian kata kunci kat nuffnang tu.. dia orang ni, kadang2 ntah apa2 lah yg dicarinya..

p/s: Insya-Allah saya kerja nant kat area klcc.. meh lawat saya kak.. sebatang kara aje dok kat kl ni.. hehehe.. =P

noorafzan.blogspot.com said...

ooo..KLCC..
area rumah dekat situ gak ke?
dekat dengan mana?

shahrinabd said...

haha...the funny part of keyword tracking. hebat jugak SEO wk ek, sampai boleh terbabas to your page

Anonymous said...

gay tu nak cr geng dr cikgu2 kot
haha

noorafzan.blogspot.com said...

shahrinabd..
betul2..
sangat funny..
entry bersihpun ada gak yang cari pasal ni..

noorafzan.blogspot.com said...

Ah Fatt..
Agaknya la kan..
da busan kut..
tu yang cari cikgu lak..

Dhea Ahmad said...

macam2 org macam2 jugalah perangai dorang....benda mcm tuh pn nak carik kan....

noorafzan.blogspot.com said...

Adya..
tula pasal..
x paham betul..

Anonymous said...

haah la..
sm la mcm lionteen..
ntah ape2 la yg drg search..
sdgkan xde pun n3 tu..
silap page kot..haha

noorafzan.blogspot.com said...

mungkin juga la yea lionteen..
ahaks..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics