Followers

Saturday, February 27, 2010

Widget pengkomen tegar?

Saya belek2 blog orang masa aktiviti blogwalking..
Saya tengok ada beberapa blog letak widget Pengkomen tegar blog mereka..
Macam blog Melz, SiLampuNeon, Faarihin, dan ramai lagi..

Dulu saya pernah letak tapi lepas itu sya remove dengan reason yang saya sendiripun lupa..
bwahahahaha~
Semangat sahaja masa pasang widget ini dulu untuk check siapalah yang rajin komen post saya dulu...
Tiba2 semangat tu datang kembali tapi saya lost..
Tak ingat macam mana nak add widget tu balik..
Siapa2 boleh tolong..
Any site suggestion?
help me..=)

6 comments:

Kancilbiru said...

rasanya ada banyak coding tu kat internet...cuba google dak pun pegi click link dekat widget org lain...

Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

lieya orange M.I. said...

...cube tanye melz...=D
tutorial blogger2 mesti ada kut..

Anonymous said...

dulu pun aku letak gak
siap bg hadiah lg
skang x dah
hehe

noorafzan.blogspot.com said...

Kancilbiru..

tu la..dulu rasa cam mudah je nak dapat coding..
tapi skang ni macam susah lak..
nanti try la..

noorafzan.blogspot.com said...

lieya..
melz..
ok2..
ti try tengok kat ruang tutorial dia..=)

noorafzan.blogspot.com said...

Ah Fatt..
Oooo..ada ek?
rugi la x sempat nak dapat adiah tuh..
haha~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics