Followers

Saturday, February 13, 2010

Dapat limau juga akhirnya..

Saya tunggu jugalah kalau-kalau ada di kalangan ahli keluarga saya yang bawa balik limau sekotak dua..
Selalunya abang saya pembekal buah limau berjaya setiap kali raya cina.
Tapi macam tak ada sahaja..
Saya? Setakat 3.4 biji limau tu boleh la dapat di office..=)

Sampailah semalam bila saya sampai sahaja di rumah, sekotak buah limau dah ada tersengih di ruang tamu..
Yeay..yeay..
Adik saya bawa balik..=)
Dah la cuti seminggu (company dia kerja company cina..)
Lepas itu dapat pula cabutan bertuah slow cooker saiz besar..
Lupa nak snap tadi..=)

Yang penting kita makan buah limau dulu..
nyum2..
Abang sayapun join makan buah limau sambil tengok cerita Sepah.
haha~
Inilah buah limau sekotak hasil pencarian adik saya..=)
Dah luak saya, abang dan emak makan..
hehe~
Maybe esok lusa abang saya pula yang bawa balik limau..
Maklumlah Chinese sangatlah pemurah bila menjelang perayaan..
Betul tak?
Nak angpau..heee~

17 comments:

Sharinginfoz said...

makan puas2 limau sodap ni kan...

Nadiene said...

saya dah makan , lecture kasi semalam, heee

Unknown said...

sedapnya limau!! Bagi sket!!

:-: LilacMessy :-: said...

siap ngn tong smpah lagik.. ngeee..

:P

:-: LilacMessy :-: said...

siap ngn tong smpah lagik.. ngeee..

:P

Azizah Omar said...

besh mam limau. hehe. :)

Unknown said...

Hari ini entah dah berapa bijik aku hentam .

Anonymous said...

lionteen xley mkn limau byk2..
ade asma..
huhu

alizankamar said...

nak limau....nak limau....
nak rimau...ehh...salah lak....
limau...

noorafzan.blogspot.com said...

sharinginfoz..
memang sedap bro..
berbiji-biji saya telan..

tapi x leh makan byk sangat...
bahaya tuk perut..

noorafzan.blogspot.com said...

fiD..
Sebiji je ke?
x cukup tuh..

noorafzan.blogspot.com said...

ZAZAS..
amekla sikit..
hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

tong sampah tu penuh ngan kulit limau je sis...
haha~

noorafzan.blogspot.com said...

DILA..
time CNY je la boleh dapat makan byk..

noorafzan.blogspot.com said...

touya..
Haha..
sila makan selagi boleh..

noorafzan.blogspot.com said...

lionteen..
oo..ye ke?
x pe la.
makan sebiji dua cukuplah..

noorafzan.blogspot.com said...

alizan..
limau boleh..rimau x de beb..
huhu~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics