Followers

Saturday, July 18, 2009

Guess what?

Saya nak tanya anda semua la~
Semalam kan saya pergi majlis kahwin kawan saya sehingga jam 11 baru sampai umah..
Ada satu event penting yang saya terlepas untuk buat..

Huhu~

Cuba anda teka apakah ia?
Betul2 lupa pasal benda tuh sehingga la saya terima mesej daripada BF saya dalam kul 9.30 waktu Malaysia..
Tapi saya x menyesal la sebab event penting tu saya boleh je buat kemudian tapi dah tak se'best' semalam la..

huhu~

Cepat teka yer.
Kalau ada yang dapat jawab, saya bagi hadiah..
hehe~

21 comments:

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics