Followers

Saturday, July 18, 2009

Guess what?

Saya nak tanya anda semua la~
Semalam kan saya pergi majlis kahwin kawan saya sehingga jam 11 baru sampai umah..
Ada satu event penting yang saya terlepas untuk buat..

Huhu~

Cuba anda teka apakah ia?
Betul2 lupa pasal benda tuh sehingga la saya terima mesej daripada BF saya dalam kul 9.30 waktu Malaysia..
Tapi saya x menyesal la sebab event penting tu saya boleh je buat kemudian tapi dah tak se'best' semalam la..

huhu~

Cepat teka yer.
Kalau ada yang dapat jawab, saya bagi hadiah..
hehe~

21 comments:

Fadhlah said...

bertday party...

p-cah said...

tgok citer harry potter :)

sonata anak kancil said...

Lupa nakberi hadiah kot!!!hah bawak hadiah kat sonata ni....betul ke sonata teka ???

Meooo Comicore Club said...

lupe nk tgk aksi MU di stadium nasional bukit jalil

sa_ya S A I D A H said...

semalam ari Jumaat kan?
tengok nur kasih ke???
hehehe..

Faarihin said...

terlepas nk tgk citer nur kasih kot.. huhuhuhu.. (^__^)

pa'loi said...

up date blog?

noorafzan.blogspot.com said...

ok,penyertaan dah ditutup..
kite ada 2 pemenang..
betul2..
lupe tgk Nur kasih..
So,tahniah kepada Saidah ngan Faarihin.
Anda akan dapat adiah..
sile emailkan nama penuh, alamat yang lengkap dan no fon untuk dihubungi yer~
tq!

noorafzan.blogspot.com said...
This comment has been removed by the author.
noorafzan.blogspot.com said...

kepada yang lain,
Fadhlah, Nafisah, sonata, meo dan pa'loi..
terima kasih kerana cuba meneka..
sile cuba lain kali yer~
tqvm

Ayu Zan said...

adeh..aku juga mengalami masalah yg sama.. gi forum..jadik xdpt tengk..ape citer dgn citer tu skang ek..adeh.nape la xpasan entry ni dri smlam???

Ideologi Hidayah said...

chup2.. storyline cerita nur kasih tu mmg best giler ke..? nape cam sana sini org bagi komen pasal citer tu yek..?

noorafzan.blogspot.com said...

ayu..
tu le..
saya tak tgk lagi..
aru nak tgk kat youtube..
kalau ada dah la

dayah~
cite tuh sgt best~
rasa rugi kalau x layan walau satu episod..

Mamamanja said...

ooo x penah plak tgk citer nur kasih huhuu

Firol said...

tengok malaysia lawan bola....

.....er....tengok tom tom bak

ayen =D said...

dah baca2 entry2, rupa2nya selalu je pun baca blog ni (dah org tu rajin update kan).. tp nk tinggal jejak tu yg lemah tu.. hehehe..

seyes seyes.. nur kasih best.. yg tak best, kwn nur kt UIA tu jer.. watak n dialog mcm smthingwrong smwhere.. ngeh3.. bab seni, mmg suka khabir bhatia!! yeehhaa!! mmg tak leh dimaafkan org lupe2 ni hahaha

WNA said...

tengok nur kasih :)

WNA said...

ala da tutup ke :(

joegrimjow said...

xmo teka
ramai yg kawen skrg

noorafzan.blogspot.com said...

mamamanja.
xpenah tgk ker?
setiap jumaat kul 9 mlm..
kalau x sempat, layan je kt youtube..
rugi kalo x tgk..

firol..
saya kureng sket bola2 nih..
tapi resultnyer saya amek tau gak la~
hehe~

ayen..
memang terajin laks nak update blog..
tapi semalam xder entry le~
bizi teramat sgt~
layan kat youtube ke ayen?
bagus2..

noorafzan.blogspot.com said...

cikQemm..
hehe~
mmg dah tutup le cikQemm..
x mampu nak bagi hadiah banyak..
huhu~
anyway, nice try..

joegrimjow..
memang ramai le yang kawen bulan nih..
sampai jumaatpun nakwat gak kat KL..
huhu~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics