Followers

Sunday, July 5, 2009

Lagu tema Cinta Kontrak yang syahdu..layan~

Entah apa yang saya buat jumaat malam hari tu sehingga terlepas cerita kegemaran ramai nih.
Erm, x tengok lagi episod latest..
tak sabar nak tengok walaupun bagi korang maybe dah basi..adeh~
xpe~slow2 kayuh..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Erm, tadi saya dah berjaya sampai ke Mentakab..
Ke kenduri kahwin member sekerja di office..
Saya ada bagitau nak upload gambar kan?
tapi malang sekali sebab pic tuh sume ada dalam hset berkapasiti 2 megapiksel for each pic.
Dan haset itu pulak telah dengan secara asminya tertinggal dalam kete kawan saya..
Die kata ada jumpa dalam kereta dia tapi esok baru nak bagi balik..
sorry geng, sok je la saya upload untuk anda..
( ceh..macam la ada orang nak tgk sangat pic saya..terperasan lah pulak..)

Awalnya nak gerak dalam kul 11..
Tapi ada kes x dapat dielakkan berlaku lah pulak..
Planning nak naek kete member yang came from klang..
Biar la saya perkenalkan sebagai C.
Die sepatutnya fetch saya dekat2 area office dalam kul 10.30 tapi by 11.15 baru die sampai..
Then, nak pergi ambil sorang lagi member..
Yang nih saya perkenalkan sebagai M..
Dia tinggal kat area betul2 sebelum exit tol damansara..
Tapi dok kerana first time sampai situ terlepas pulak sampai lepas tol..
then call M for direction la.
Then dia bagitau u-turn kat depan sikit..and bla..bla..bla..
Malang sekali lagi sebab u-turn tuh pun terlepas..
Kami sesat sampai ke kepong sebelum dapat buat u-turn..
Adeh~
Kesudahannya kami berjaya menjejak tempat tinggal M nih dah pukul 12.30..
Ngehngehngeh..
Kami terus la bertolak ke Mentakab dengan confident nye..
Seronok dapat jalan2 jauh bersama kawan2 sekali sekala..
Nasib baek map yang si pengantin bagi mantap.
So, kami berjaya sampai tanpa sesat..
Alhamdulillah..
Balik tuh sempat pergi Air Terjun Lipur Lintang..
Walaupun hanya mandi kaki jer tapi kami puas hati la dengan view yang cantik..
Banyak juga la gambar yang di snap..
Bila kamera M kat tangan saya, maka tangan ini nakal jer amik gambar kandid..
hehe~
Suke snap2 pics..

Then, kami balik ke Damansara..
Sempat lagi C ajak makan..
Sebab dia lapar..
Then M suggest la satu kedai makan..
Dekat je dengan tempat tinggal M.
Yang best nyer M belanja..
Yeay!

Then, masa balik tuh baru perasan yang handpohne teringal kat kete C.
Sebabnya masa lepas makan tuh saya berpindah ke kereta M. M yang akan hantar saya pulang ke pintu umah..
Adeh la~
Cuti handphone la malam nih..
Rindu la kat tepon tuh..
Walaupun x la sehebat handphone orang lain yang kamera canggih, design x secemarlang mana la..
But still boley wat basic call, massage, MMS and internet browsing (walaupun kapasiti kecik..
Memori kureng la..)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dah jumpa lagu tema Cinta Kontrak..
Oppss..salah la pulak..Kontrak Cinta kan?
Layan video Republik nih yer..
adios..



ni lagu masa penutup cite..
best gak layan..





ni lagi satu lagu tema dalam citer nih..
dari Anggun laks..
layan..

2 comments:

Eyna's said...

UIsh...g kg Gantok ek...dlm 2 km je dr umah kite tau....

noorafzan.blogspot.com said...

oo..ye ker?
yup..pi sana..
gi majlis member..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics