Followers

Saturday, July 18, 2009

MajLis Kahwin Bazilah dengan Anwar~

Salam semua..
Hari ni dah sabtu..
Saya bercuti sehingga hari Isnin..
Yabedabedooo..
Copany ku baek hati bagi cuti di kala tengah bulan..
Sume dok dendiam je la kat umah..
tak de duit~
lalalalalla~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Seperti yang dijanjikan dalam post sebelum nih..
saya nak kongsi cerita mengenai majlis perkahwinan saya..
opss..
perkahwinan sahabat saya di office,..
Bazilah dan Anwar.
Dua2pun adalah teman se office tapi lain department.
Tema mereka warna Pink..
Sangat cantik dan sepadan..
Yang pompuan macam orang Jepun..
Yang lelaki macam Cina..
Jom tengok picture dorang..
Maaf sebab kamera saya hanya 2 MP..

Cantik da segak mereka berdua kan?
Sebenarnya mereka nih bukan sahaja bekerja di bawah bumbung yang sama..
Department sama..
Group pun sama..
Pertemuan mereka bermula masa si lelaki baru masuk bekerja..
Masa tu bulan 7 tahun 2008..
Masa tu kami memang tak nampak apa2 perbezaan..
Semetelahan si perempuan seorang yang cukup menjaga pergaulan..
Jad langsung tak perasan..
Saya rasa saya lah yang paling ketinggalan zaman..
Bila dapat kad jemputan majlis kahwin, barulah saya tahu.
Dapatpun hujung bulan 6..
huhu~

Malam tadi ada la pegacara menceritakan sejarah perhubungan mereka.
Rupanya mereka dah mula serius bulan 2 lalu..
Saya memang langsung tak sangka..
Adeh lagi..
Majlis merisik bulan 4..
Bertunang bulan 5..
Kahwin bulan 7..
Begitu mudahkan perjalanan mereka..
Semoga mereka bahagia dan hidup sentiasa dipermudahkan..
Aaaminnn..

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Saya nak kongsi la sikit gambar2 dalam dewan sivik, PJ walaupun tak berapa jelas..
Maaf sekali lagi..
Kamera saya hanya berkeupayaan 3 MP..
huhu~



Atas nih gambar tempat makan beradap pengantin..
Untuk pengetahuan semua, majlis ini tiada istiadat pesandingan..
apatahlagi istiadat berinai (tepung tawar tu..)
So, sampai2 jer pengantin akan terus ke meja makan beradap..

Atas ni pulak tempat seperti untuk bersanding..
Tapi bukan yer..
Sebenarnya kat situ lah pengantin akan buat sesi bergambar bersama keluarga..
kami tak dapat la nak bergambar bersama pengantin..
Sedih wooo~
Di sana la juga pengantin dan bapa pengantin memberi upcapan..
Upacara memotong kek 3 tingkat..


Atas nih pulak picture slide yang telah menayang gambar semasa majlis risik, pertunangan dan seterusnya pernikahan pasangan bahagia..
Yang enterframe dalam picture nih..belah kanan, Kak Fida..dan yang sdang menoleh ke belakang itu Ross..(dua2 officemate saya~)
hehe~

Ni pulak keadaan dalam dewan ke hujung..sangat banyak meja jemputan..
Maklumlah ayah si pengantin pompuan orang kenamaan..
Menteri Besar Selangor pun turut hadir memeriahkan suasana..
(tapi kat sini tak ada gambar Menteri Besar yer..)



Ni pun sama..


Masa ni pngantin dah nak masuk ke dewan..Pembawa bunga manggar enterframe first..


Sempat lagi mabil gambar apa yang ada atas meja..Cantik kan?

Ni air sirap oren..sangat sedap woo~
tapi malangnya dorang tak refill lah kat gelas saya nih..
adeh~


Comelnyer kanak2 pengiring pengantin..terselit kat celah2 pembawa bunga manggar..



pengantin pulak enterframe..sangat comel Bazilah..



Ok, ni saguhati yang saya dapat sebagai jemputan..
Coklat made in Japan..
Halal tau..
Mesti sedap nih..
(belum rasa lagi..sayang nak habiskan..)

2 comments:

Faarihin said...

wah.. cokelat best tu.. nak cket.. huhuhu.. (^__^)

noorafzan.blogspot.com said...

tu le..
x rasapun lagik..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics