Followers

Saturday, July 4, 2009

Cinta Kontrak TV3 dan Cerita pasal Majlis Kahwin..

Tadi baru lepas layan cerita CINTA KONTRAK..
Best sangat..
So sweet...
Walaupun heroinnya so kontroversi tapi peduli la kan..
Sebab besh sangat..
Adeh la~

Memula malas jer nak layan citer tu..
Tapi last2 saya lak yang tercongok depan tivi..

Harap2 ada la yang masukkan cerita nhi dalam youtube..
Boleh tgk lagi..
hehe~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

k, next..

Minggu ini selama dua hari nih saya kena pergi 2 kenduri kahwin.
Yang first dah lepas tadi..
Saya telah ke majlis kahwin sepupu BF saya yang juga adalah kawan saya semasa di UTM dulu..
Seronok sebab dapat kenal dengan lebih rapat keluarga besar BF saya..
Disebabkan terlalu ramai saya memang tak dapat nak mengingat semua nama mereka..
Adeh~
Minta maaf la yer..
Saya sampai ke rumah pengantin kul 1..
Saya balik kul 4..
Lepak lama2 kat umah pengantin..
Sempat jugak tu layan CJ7 kejap..
(Saya nak buat pengakuan yang saya tidak pernah menonton CJ7 sebelum nih..)
Gelakpun terpaksa cover sebab bakal mak mertua ada..
Adeh lagi~

Esok saya akan ke Mentakab bersama kawan2..
Tak sabar nak pergi..
Hadiah dah bungkus cantik dah..
Hehe~

p/s : nanti saya upload pics masa majlis kenduri kawen dan pic bentuk hadiah yng say dah bungkus cantik..belum transfer lagi la..

7 comments:

Unknown said...

cinta kontrak tu cite pe?
realiti tv show ke?

noorafzan.blogspot.com said...

x la..
rama la..
cerekarama abes kul 12 kalau x silap..

Firol said...

Mentakab..hui lama tak pergi..ada perubahan ke..Masjid still kat atas bukit?

noorafzan.blogspot.com said...

err..x pasan lak masjid kat mana..
saya pegi kat kg. gantok..
dekat sgt ngan plaza tol mentakab..
ehehe~

Firol said...

Hoo ingat kat bandar

Eyna's said...

Afzan....mcmane ending cinta Kontrak tu???

Geram sungguh...rasa mungkin dlm 10 minit lg cite tu nak abis...bleh telelap depan tv....

GERAM.....huhuu

noorafzan.blogspot.com said...

oo..endingnya harris dan karmila kawen juga akhirnya..
so, sweet sebab lepas karmila kena tikam, die kena tahan kat wad.
masa tu la harris tahu dari adik karmila yang karmila suka kat dia.
Diapun terus meratap cam nyesal la x ngaku awal2..
tiba2, plot tukar..
dorang dah kawin..
Siap karmila mengandung lagik..
sweet~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics