Followers

Sunday, July 26, 2009

Update terkini Kebun Kami~

Tadi saya ada bagitahu mengenai kebun perkongsian ayah dan abang di Sijangkang..
Tadi juga saya ada upload gambar sang kebun sebeum transformasi sebulan lepas..
Kini saya persembahkan..(ceh..cam wat show laks..)
transformasi yang dah berlaku pada sang kebun tersebut..
taraaaa~~~~



ni keadaan kebun kecil yang dah ditebang pokok dan dibersihkan oleh ayah, abang dan adik alip..
saya dan Aida datang tolong kutip2 dahan kecil sahaja~


Abang saya enterframe. Salah satu pokok yang bakal ditumbangkan tak lama lagi sedang dipegang beliau..
Siap la kau pokok..


Ayah sedang merenung kawasan2 yang belum lagi dibersihkan.
Banyak lagi yang nak ditebang ni..
huhu~


Adek alip sedang menikmati nasi goreng bekal kami. Lepas penat menerangkan kebun mesti penat dan lapar kan..
sempat lagi senyum tuh..
haha~


mak yang comel kiut dan miut hanya lepak di tempat rehat dari awal sampai abes operasi..
Tak larat nak jalan masuk kebun sana.
Lagipun matanya tidak berkeupayaan tinggi.
So, better beliau hanya duduk di situ kan..


Last sekali saya pulak enterframe..
terpaksa la snap sendiri sebab yang lain sedang busy..
hehe~

11 comments:

Unknown said...

wah, meriahnya kat kebun..
nak ekot!!!

Adam Ruslan said...

ada kesan-kesan pembakaran terbuka. patut la jerebu. hahah.

pa'loi said...

tanam apa?

Mamamanja said...

ha... jgn melakukan pembakaran terbuka... nanti melarat2 x pasal2 pakweku cuti dibekukan huhuhu

jom ke blog akak tolong vote sampai menang heheheh

noorafzan.blogspot.com said...

shah..
meriah..mmg meriah..
meriah jugak dengan nyamuknyer..
hehe~

amANI..
syyyyy...manade~
hikhik~

pa'loi.
tanam pokok buah2an..
ntah sempat ke idak nak merasa buahnya nanti..

mamamanja..
kenapa pakwe mamamanja kena beku cuti yerr?
ada kena mengena ker?
huhu~
orait..saya serbu blog mamamanja japgi..

Fadhlah said...

nakkk wat private blog..detail tolong baca ntree padlah ekkk..
akukidik@gmail.com

fezaL Mohd said...

yeahhh berkebun. besh3
masyuk duit haha

Firol said...

wah..berapa ekar tanah ni..nampak luas..apa projeknye?

noorafzan.blogspot.com said...

padlah..
saya dah anta email saya~

fezal mohd..
tu le..berkebun elok tuk maintain kesihatan..
duit masyuk bile pohon2 dah berbuah..
hehe~

firol..
hampir seekar luasnya..
mmg aga luas..
plan nak wat kebun buah jer..
tapi nyet2 banyak la kat situ..

pa'loi..
tanam pokok buah2an..

emak said...

bez2 msuk kebun..gwe skng ari2 msuk kebun pungt deroyan.hehe

noorafzan.blogspot.com said...

wah..
azizan..
tu kebun dah bagi hasil..
best le dah leh rasa durian di kebun sendiri..
huhu~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics