Followers

Wednesday, July 8, 2009

First time beli buku Online..

hari tu duk blogwalking kat blog hilangpunca..err..blog sinaganaga sebenarnya..
die ada promote buku from 2 publisher..
Stingarden from PTS (BookCafe) and All about Gragong from Al Ameen..
Sayapun tergerak hati la tuk pergi berjalan2 di online book store 2 publisher nih..
Siap register lagik..
Pastu belek2 sket isi2nya sehingga terlekat tuk beli 3 buku fom PTS and then 1 buku from Al-Ameen..

Tadi tiba2 dapat call dari number yang x dikenali minta ke guard..
Rupenye dapat call from staff PosLaju..
(ketahuilah saya telah menggunakan address office tuk beli buku online sebab kalau letak address umah confirm xde orang nak sambut packaging tersebut..)
Rupenya buku2 sudah sampai..
waahhh..x sabar nak baca..

k la..
untuk tujuan promotion, saya tunjuk la buku ape yang saya beli..
jeng jeng jeng..
From PTS saya beli ..







From Al Ameen saya beli buku nih..(actually for budak2 sebenarnya tapi saya tetap nak beli gak..)



Sebenarnya nak beli buku Stingarden kat PTS tapi buku tuh memang selalu sold out..
x sempat nak beli..
huhu~
So, balas dendam sampai beli 3 buku..
Adeh~

Bulan depan nak beli buku ape lak yer...~
???
Erk..baca kasi habis dulu buku kat atas nih..baru boleh beli lain..

9 comments:

FdausAmad said...

Ada tak yang tajuk ganas sedikit?,gua rasa nak beli jugak...

noorafzan.blogspot.com said...

hikhik..
saya baru je beli lagi buku..
stingarden garapan sinaganaga..
orang kata best..
tu yang nak beli tuh..
saya peminat sinaganaga..

Adam Ruslan said...

hoho, bleh la kita pinjam meminjam, nak jugak merujuk buku stingarden itu.

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
nak pinjam kacip..
boley..

Taz Jaafar said...

heee.. boleh pinjam :D

angahfarah said...

afzan..buku magnet cinta best x? pernah usha2..tp x sempt beli lagi..hehe~

noorafzan.blogspot.com said...

taz..
boleh pinjam..dun worry..
cuti2 nant idatang la umah..


angahfarah..
Magnet Cinta tuh belum baca..
nanti Afzan check tgk macam mana..
hehe~

Eyna's said...

Afzan...apa link PTS online tu ek? malas tul nak search...heheheh

Tringin gak nak usha...kot2 ade yg terbekenan...

noorafzan.blogspot.com said...

jap, saya wat post baru..
ada update sket pasal nih..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics