Followers

Friday, July 24, 2009

Alarm ku demam...adeh~

pagi nih terpaksa la ke office tanpa drive..
Mengharap belas ehsan daripada ayah untuk menghantar saya ke office..
huhu~

sebabnya?
sebab itu dah tertera kat 'title post' ini..
Entah kenapa saya hanya tersedar bila alarm kakak berbunyi..
Masa tu memang saya sedar la saya dah lewat~
Jam dia berbunyi 1 jam selepas jam saya berbunyi..
Jam saya kul 6.00.
Jam dia akan 7.00..
Huarrrgghhhh..
office saya jauh..dan biasanya saya keluar seawal 6.45 pagi untuk elak jem..
Paling lewat saya kena keluar kul 7.00..
Kalau tidak kemungkinan lewat ke office memang tinggi..
Sebuah company jepun memang pantang la kalau lewat datang kerja..
Samalah dengan company saya.

Tadi, mandi..solat..bersiap..
makan masa dekat 30 minit gak..
Kalau dah 7.30 baru nak drive ke office alamat say good bye la kan..
k, nak masuk office hour dah nih..
tata~

12 comments:

Nusin Bin Ahap said...

hahahaha.. cian kat adik afzan ni.. beli baru lah jam loceng hehehehe

Anonymous said...

hehe..
cian kamu..
bl br je k..

keje rjin2 yek..

intanurulfateha said...

.saba je la sis :)

Taz Jaafar said...

hihi. kerja dekat company taz je la. :P

Mamamanja said...

kalo gitu sambung jerk ler tido balik hehehe

Ayu Zan said...

em..hihi...
xpela..sesekali...

13may said...

sekali sekala takpa :D

noorafzan.blogspot.com said...

syen..
huhu..
jam baru yer?
huhu~

lionteen
k, lionteen..
saya akan keje leklok..

miss intanurulfateha..
alright sis..

taz..
keje kat company taz..?
akak tak kreatif la dik.
lingkup bisnes awak nanti..

mamamanja..
ada gak rasa nak todi balik tadi..
tapi memandangkan esok cuti..
kensel la..
rugi lak rasa..

ayu..
eheh..
tu le..
tadi pi keje ayah anta naik motor..
x sangkut jem la..

13may..
sekali sekala bonceng motor orait gak..
save petrol n tol kan..
hehe~

Firol said...

jangan selalu..jangan terlajak subuh...

emak said...

kna beli bru..bli bnyk2 n set alarm setiap jam.hehe

bujang_cun said...
This comment has been removed by a blog administrator.
noorafzan.blogspot.com said...

haha~
orait firol..

en.zizan..
idea boleh pakai.
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics