Followers

Thursday, July 16, 2009

Award lagi..yeay!


Saya telah terima award dari CINTA..
CINTA cakap ini first time die create award..
seronoknya dapat first award from her..

Dia minta saya copy n paste ke blog..

ok, saya dah buat..

Dia minta saya describe sikit pasal FRIENDSHIP..

ok, bagi saya persahabatan itu abadi..
bercinta tak semestinya bersatu..
tapi berkawan memang akan kekal selamanya..
persahabatan yang dibaja elok akan membuahkan hasil yang cantik dan membahagiakan..

thanks a lot CINTA..

2 comments:

Princessgathis a.k.a CinTa said...

thanx coz sudi trima award nie n describe about frendship...
u will be my frend ever n ever...

noorafzan.blogspot.com said...

UR WELCOME..
SAYA SUKE NAK KAWAN NGAN CINTA~
THANKS YER SUDI BAGI SAYA AWARD INI..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics