Followers

Monday, July 20, 2009

Esok dah start kerja~~~

Salamz all~
sepanjang seharian bercuti di hari biasa (bekerja)..
Saya dapat rasa bahawa cuti ih tak berapa best sebab.
1) saya je yang cuti..orang lain kerja..
2) saya duduk rumah tak tahu nak buat ape. Asyik layan internet sahaja~
3) tadi rumah saya tiada elektrik selama 2 jam.Saya terus blur sebab secara
automatiknya internetpun tiada..
4) saya rasa letih semacam..sebab tak banyak bergerak~
5) saya tak dapat ke mana-mana kerana kereta tiada (telah digunakan oleh kakak)~
6) saya tidak dapat ke mana-mana juga keraan hujnug bulan duit dah kering~
7) tv tak banyak siaran menarik di hari biasa..(bekerja)

Satu-satunya yang saya suka dan rasa best sikit hari ini ilah bila saya dah full format PC saya..

lalalalalalala~

apa pulak pandangan anda tentang cuti di hari bekerja~??

5 comments:

p-cah said...

gi tgok wayang.. best!! :D

Firol said...

cuti di hari bekerja dapat melegakan kepala hotak yg serabut..

rehat rehat rehat

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

nk xbg xbosan bler cooti..
hantuuk pale kat dinding~
awww
hehehe

noorafzan.blogspot.com said...

Nafisah..
kalau ada duit dan kete,
baru bley pi tgk wayang..
huhu~

firol..
tu le rehat sampai lebam je le~
pegi keje tdi trus bizi tak hengat~

elienz..
dah try hantuk..
tapi x ilang bosan.
bertambah sakit lagi k ada..
aduhh~

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

salah teknik dlm mhantuk pale tuuuu
hehehe
cmne k.afzan hantuk pale?
cter skek
kui kui kui

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics