Followers

Thursday, July 23, 2009

Hari ni..tak best~

Kenapa?
Hmm..hari ini saya dapat berita tidak best..
Kereta saya tidak akan dapat this week..
Next week KOT?
Ermmm..serius saya kecewa..(rasa macam tak mahu beli kereta lagi selepas ini..)
Dan saya tahu BF yang bantu saya bagai nak rak pun kecewa..
Yup..selalunya tak sesukar ini..(berdasarkan kepada rekod kawan dia yang membeli kereta sebelum ini..)
Tetapi bila tiba giliran saya, ada sahaja masalahnya..
Ini membuatkan saya terpaksa bermuhasabah diri dan seterusnya berfikir secara munasabah..
Memang setiap yang berlaku itu ada hikmahnya yang saya tak nampak sekarang..
Haaa..agaknya nak tunggu mendapat plat number yang cantik..
Tetapi, WSU dengan WSV rasanya sama jer cantiknya..
sebab, U and V nampak sama saja di mata saya..
V seperti U tetapi berbucu tajam..
Ataupun nak tunggu WSW..
agaga~
tak sanggup rasanya nak tunggu lama macam itu..
huhu~

Tadi, mak tanya..

'Bukan hari ni ke dapat kereta?'

kakak pulak terus berdesup bersuara bila saya bagitahu dapat isnin..

'Haa..kalau macam itu kau cuti lah hari isnin..'

Masalahnya benda tu tak pasti lagi..
tak sahih..
Kalau minta cuti hari isnin tetapi dapat kereta pada hari selasa..
no point..

So, tak dapatlah saya untuk menepek picture kereta barusaya yang suprise itu pada minggu ini..
Next week okay kawan-kawan..?
huhu~

Oleh kerana mood saya tidak best, maka entry ini tidak ada gambar..
harap maklum~

4 comments:

Firol said...

WWF kot....takpe lambat pun dapat jugak..sabau la ye

noorafzan.blogspot.com said...

huhu..
ye la firol..
sabar je la~
WWF lagi la lambat tuu..

intanurulfateha said...

.WSU la sis
.mcm flay kete my bf :P
.die pun bru beli
.lame gk nk dpt flat
.sian die

Anonymous said...

ade hkmah la tu np dpt kete tu lmbt..
xpe..
jgn sedey2 k..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics