Followers

Saturday, July 25, 2009

Hari Sabtu~

Sabtu..
Cuti..
Hari ini plan saya keluar jalan-jalan..
tak tahu arah tuju..Poketpun nipis semacam..
Kul 12 katanya (BF)..
Jam 12 berlalu..
sayapun mesej BF tanya dia di mana..
Tapi tak berjawab..
Tetiba dapat call dari unknown number..
Rupanya BF, Katanya dia dah sampai..
BF saya tertinggal handset..tapi itu number siapa pulak?(soklan tu saya tanya dalam hati je..)
019xxxxxxx number tuh..

Jumpa sahaja BF saya tanya pasal number tersebut.
Die kata itu nombor public phone..
'Oooo...canggih la public phone sekarang..cam number handphone pulak..'
(Dalam hati rasa cam ketinggalan zaman la pulak~)
adeh la~

Dalam tak ada duit tuh dia suprise kan saya voucher 50 inggit..
Yeay..dapat shopping kat giant..
Saya beli barang makan saja..
Seronok sangat pick2 barang penuh satu bakul tapi bayar hanya RM1.85..
Bukan selalu kan~

Kul 6 petang dia hantar saya pulang.
Ada picture2 yang disnap tapi ada kat kamera BF.
So, entry ini tidak ada gambar la..
huhu~

****************************************************************
Malam tak pergi ke mana..
Sekadar duduk di rumah..
Sekarang pula sedang melayan cerita Tuah Kembali..
Wahhh...Aaron Aziz sangat hensem..
gagah perkasa lak tuh..
terjatuh kerusi saya tadi..

4 comments:

Fawzan Aziz said...

cam bosan je bunyi citer ni..
ingatkan da syok abes dah gi kutip barang kat giant td~
huhu

intanurulfateha said...

.hee lame tidak soppink! :(

noorafzan.blogspot.com said...

Fawzan Aziz..
manade bosan la..
isk2..nanti saya masuk picture yer~
itupun kalau ada dah~

cik intanurulfateha..
tu le..
sayapun sebab dah lama tak shoppin jadi gile sekejap tuh~
gile membeli~
hehe

Mamamanja said...

ooo xtau plak public phone no dia gitu...

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics