Followers

Tuesday, July 28, 2009

Pagi yang Haru...

Ape kes?
Dua benda yang berlaku ni memangbuat saya rasa diri ini hampeh hari ini..
First, pagi tadi entah macam mana saya tersilap masuk lane nak bayar tol..
Termasuk kat lane smart tag padahal ada tng card je di tangan..
adeh la~

Nasib baek la budak penjaga tol tuh on kan tng nyer sensor..
lepas jugak..
fuhh..
puas juga la kena hon ngan kete belakang..


n then masa parking kete kat office.
rasa cam dah confident masuk parking lot yang betul..
tetiba ada member ketuk tingkap..
Bila saya turunkan tingkap sebelah penumpang depan, diapun bersuara..

'u sudah tukar parking ka? bukan sebelah sini ka?'

Dia cakap sambil tunjuk kat parking lot sebelah kiriku yang memang kosong..
Then, dia blah cam tu je..
Sayapun wat spot check..toleh belakang, kiri kanan..
Laa..betul la salah tempat parking..
Nasib baik la dia tegur..
Kalau tidak.. tunggu saya keluar kereta baru perasan kut..
Adesss...

***********************************************************************************

Pagi tu jugak kawan saya serahkan baju kurung yang saya tempah..
wah..cantik2..
jahitan kemas..
Sekarang saya sudah ada baju raya.
Tak perlu lagi pening kepala nak pikir pasal baju raya..
Satupun cukup la..
Pakai pada hari raya pertama je..
Yeay..

petang tadi jalan still ada sikit jam..
itupun sebab aktiviti korek2 jalan tak habis lagi.
tapi saya sampai umah before 6.40..
OK la tu kot~

5 comments:

. said...

banyak berfikir masa memandu agaknya.hehe.

Eyna's said...

Mamai ape ni afzan...
ingat kat abg ek...heheheh
jgn mare...

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..
huhu..tu le gamaknya~

eyna's
errr..mamai...
takde la..
err...mungkin juga kot teringat kat die..

intanurulfateha said...

.ngantuk ek kak :P

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
ngantuk..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics