Followers

Monday, July 20, 2009

**Teka Teki**Pemenang**NurKasih**Cuti**DVD**

salam to all..
kelmarin saya ada buat satu teka teki dan 2 orang telahpun menjadi pemenang..
Saidah dan Faarihin..
Tepuk2..

Tahniah yer..
Tapi ujung bulan nih baru saya post hadiah..
itupun kalau anda berdua sudi tinggalkan alamat, no fon dan nama penuh anda kepada saya di email..
bejangutm@gmail.com
kalau tak de email tu saya anggap anda tak berminat yer~
(mode majuk datang pulak dah~)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Untuk pengetahuan anda saya cuti hari nih..
Ya, company saya begitu baek hati memberi cuti di kala ujung bulan..
So, seperti yang saya bagitau, saya tak ke mana-mana hari ni sebab fulus sudah kering~

semalam saya agak busy sehingga tidak sempat untuk update blog..
Dalam masa busy2 tu pun saya sempat jugak la layan last friday episode for Nur Kasih..
Sedih la pulak kan bila Nur terpaksa menipu keluarga sampai dah nak gradpun~
So,tak dapat bayangkan la grad without family tercinta kan~
sedih wooo~

Lagi satu, abang ipar tu sekali lagi menaruh harapan laks kat Nur walaupun harapan tu dok samar2 sebab Nur tu pun ibarat digantung tak bertali oleh Adam (jahatnya Adam..)

Tak sabar la nak tgk sambungannya jumaat nih..
cepat-cepat la hari jumaat tiba.
hehe~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

semalam saya pekena nasi ayam penyet kat The Curve, Damansara.
BF ku yang demam teringin nak makan nasi ayam penyet.
Demampun maseh lalu makan tau..dasyat2..
hehe~
Lepas tu ingat nak ushar2 DVD..
Saya nak burn semua data dalam PC sebab nak full format PC tersebut memandang keadaannya yang tersangat la uzur.
Ni pun update blog guna laptop akak..
(die keje, so laptop nih saya punya la wat sementara nih..)
Tapi, kedai computer tutup pulak kat Cineleisure.
Terpaksa la balik jer..
Ingat nak cari area rumah saya tapi macam tak jumpa.
Haripun dah petang sangat lagipun..
Dah la die demam kan~
So, dia hantar la saya balik.
Tapi semangat nk DVD tuh tetap ada.
Dikacaunya kakak yang sedang dating ngan BF.
Dengan BF nyer sekali diajak ke Digital Mall Subang Jaya yang baru je opened.
Saya beli DVD yang 50 keping dapat dengan harga RM33.
ok la uth..
murah dan cantik..
kaler pink..
hehe~
entry kali nih tidak bergambar yer sebab gambar semuanya di PC saya.
(belum format lagi..japgi la mulakan operasi..)
Harap maklum..

4 comments:

alizankamar said...

wah..best nya dapat bercuti...
bila lak sya nak bcuti nie...

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
company saya saja bagi cuti sebab bulan nih x der langsung cuti umum jatuh padac hari bekerja~

intanurulfateha said...

.hee bestnye cutiii :)

noorafzan.blogspot.com said...

thanks fateha..
tapi yang tak bestnye bile cuti time belum gaji..
huhu~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics