Followers

Thursday, July 16, 2009

TAG DARI EYNA-UNTUK SUME~

1. Bekas kekasih saya adalah :
> baik..(x mo kutuk owang..x baek tau..)

2. Saya sedang mendengar :
> kakak ngan abang berborak pasal henset baru yang dibelinya(rujuk post sebelum ini)

3. Mungkin saya patut :
> habiskan jawab tag nih kendia wat stu post baru..untuk malam ni..

4. Saya suka :
> tidur jugak..sebab selalu x cukup tido..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
> ada di mana2..sume sahabat baik bagi saya~

6. Saya tak faham :
> kenapa la keliwon nih kadang cam tak logik jalan citenyer..


7. Saya kehilangan :
> kucing saya yang bernama KAKA..dan Embun again..

8. Ramai yang kata :
> saya nampak serius tapi selalu membuat lawak secara tiba2..

9. Makna nama saya :
> cahaya yang membesar..

10. Cinta itu adalah :
> indah..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
> melayan doyan~sambil tengok KELIWON..

12. Saya akan cuba :
> Melakukan kerja saya sebaik mungkin..mencapai cita2..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
> Allah yang Abadi..


14. Telefon bimbit saya :
> baru guna 7 bulan..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
> saya terus bangun sebab takut lewat pi keje~(huhu~)


16. Saya paling meluat bila :
> ada owang hipokrik..menci2...

17. Pesta/Parti adalah :
> err..besday party or nak raikan sesuatu..takat makan kek atau makan2 beramai2..kat opis selalu jer buat..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
> Kucing saya la~Diko dan Kaka

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
> Masa kat U...

20. Hari ini :
> Saya makan kopok lekor dua inggit masa lunch tadi..(lapo betul)

21. Malam ini saya akan :
> tidor awal kut~x larat la..

22. Esok saya akan :
> balik lewat sebab nak pi majlis kahwin member kat area office..yeay!

23. Saya betul-betul inginkan :
> kete..bila la nak dapat nih..

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
> saya tengok sama jer cam biasa~comel pe~

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
> banyak kat sini..paling selalu..OU ngan TheCurve

26. Makanan barat atau Jepun :
> Jepun..sedap2~

27. Bilik yang terang atau gelap :
> gelap kalau nak tidur..

28. Makanan Segera adalah :
> Burger King~hihi

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
> jahatnya hantu keliwon tuh~geram~

30. Siapa yang anda mahu TAG?

>saya baek..saya bagi kat...

semua yang komen kat post saya 'Handphone Kakak mati lemas'
Biar saya senaraikan di sini..

1) Cik Qemm
2) nizamsani
3) sHaH
4) Taz
5) Zairi Baharom
6) Mamamanja
7) Ayu

Akhirnya berjaya bayar tag~
kepada yang berkenaan seperti diumumkan di atas sile bayar kat kaunter depan yer~


6 comments:

Eyna's said...

Bagus3.... cemerlang di antara yg terbilang...ngeh3....

Woh...peminat keliwon ek...sy tak brani nak tgk...huhuhu...nama cite antu je...mintak mahap le den nak bukak.....hehhe

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
time rajin mmg berdesup jer..
time malas marii..
haaa..terpaksa le simpan dulu..
seb baek x der bunga~
kalu idak..
lagiii haru..

Mamamanja said...

uiks... dah lama x kena tag huhhu

noorafzan.blogspot.com said...

sile yer mamamanja.
sekali sekala kena tag~
hehe~

. said...

adoi la..

noorafzan.blogspot.com said...

nizamsani..terima kasih sebab dah buat tag ini~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics