Followers

Wednesday, July 22, 2009

PC Saya pengsan lagiii..




Tak tahu la kenapa ubat yang saya bagi kali ni pada dia tak berkesan.
Inilah ubat terbaek pernah saya bagi..
saya siap fully format..
langsung tak tinggalkan walau sedikitpun virus..
Tapi wat pertama kalinya selepas format dia pengsan 2 kali..
Memula pengsan tuh, saya terus on kan..
tapi dia macam dah lemah jer..
Terus pengsan semula~
alahai..

Ye, saya tahu..
Saya patut upgrade RAM nyer yang hanya berkapasiti x sampai 1GB..
Motherboard diapun dah uzur gamaknya~
CD writer pun dah x berapa function.
Nasib baek,DVD writer yang berjiran dengan beliau maseh OK..
Kalau tidak, rasa macam nak campak sungai jer PC tersebut..

Dan ye saya tahu..
PC tuh dah lama..
Sejak saya masuk tahun 1 di U dia digunakan..
Jap, kira dah berapa lama usia dia..
Haaa...dah 5 tahun~??
(aikk..buat2 terkejut la pulak..)

hajat dihati memang la nak beralih ke lappy..

comelnye kucing nih tido atas lappy..


tapi apakan daya duit simpanan udahpun disalurkan tuk downpayment kete..
Kena start semula la kan kalau nak jugak..
alahaaaiii lagik..

InsyaAllah..
Di mana ada kemahuan di situ ada jalan..
Tapi ingat..kena ada usaha la..
Biar la usaha itu yang halal dan diberkati orang~
renung2kan dan selamat beramal ye..

7 comments:

angahfarah said...

salam afzan..
huhu~ sabarla yer..insyaAllah yakin pd rezki Allah swt pd hambaNya..pasti ko dpt beli PC baru laa..aku doakn ko sentiasa senang hati yer..

bujang_cun said...

kucing itu sangat dan teramat cute landing di atas sofa..ops..lappy..

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

keyboard : the latest massage for that cute little cat to enjoy for~
ahahaha
after this?
keyboard for human being?
awwww

Firol said...

Ada rezeki belilah nanti :)

Benda ni makin lama makin canggih

Kucing tu cari "mouse" tu..

noorafzan.blogspot.com said...

angahfarah..
insyaAllah...Amiinn..

bujang cun..
sangat comel~

elienz
haha~
human being?
baek titon atas katil empuk..
agagaga~

firol
haha~
mungkin juga die terbaring kekenyangan selepas abes makan 'mouse' tersebut..

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

pergh...
kucing moden~~
makan mouse komputer~~
xmen la mouse yg kotor~~
awww

noorafzan.blogspot.com said...

haha~
gitu la gamaknya~
dah modern..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics