Followers

Monday, July 13, 2009

Dah lama nak tunjuk...

Isk2..
hari2 balik geram je tgk die..
Tiap2 pagi duk merengek minta makan..
Petangnya pulak elok landing..tidur jer kerjanya..
Tapi umur die dah 9 tahun..
Tapi tak penah nak pegi sekolah..
Asyik nak duk umah jer..
Semalam saya teringin nak snap pic die..
Sekali die tengah menguap daa~
ngantuk le tu..



sian lak kat die nih..bosan tak de teman..Dulu adik beradik die ramai..tapi semuanya kena sakit kulit..mati akhirnya..die saja yang survive..
Lepas itu banyak la kucing2 lain datang dan pergi silih berganti..
Tapi at last tinggal die juga yang maseh setia..
Kami memang sayang habis la kat dia nih..
Ohh yer..nama dia dulu Cico..lelama jadi Ciko..lepastu sekarang jadi Diko..
Lekat la Diko tuh saja..
Dia sangat comel..mari saya tunjuk picture dia..




Comel tak..Member adik lelaki saya memanggilnya Megat sebab dia nampak GAGAH dan KUAT..
HENSEM..(kucing hensem?)
x jelas yer..k..
saya bagi gambar last punyer yer..
taraaaa~



Dia memang suka nak tamak sampai amik sekali 2 kerusi..
Dia nak selesa je..
hehe~

6 comments:

Eyna's said...

Amboi... comel banget si Diko @ Megat ni...

NAsib baik sy takdek kucing betina...kalau tak bleh kenen2 buat menantu...kih3...

Mamamanja said...

amboi... kemain sampai 2 kosi dia kongker

azya said...

aaaaaaaaaaa................sgt comel kucing ini.rasa mcm nak squeeze2 jerkkk...

nas aliff said...

comey nye kucing tu..
ingt plak kucing kt uma tu..
rindunyer..
huhu

noorafzan.blogspot.com said...

eyna.
memang die je la pengarang jantung kat umah saya..
tanpa die sunyi le kami~
hehe~

mamamanja..
tu le..
die mmg xboleh 1 jer kusi..mesti nak ada dua baru selesa~
demanding cat tuh..

noorafzan.blogspot.com said...

azya..
nak squeeze2 datang la umah saya~
die sedia menunggu akak datang..
(lagipun die lebey manja ngan outsider..ngan kami die sombong sket)

nasevh..
ooo.awak adakucing yang sama ke kat umah..
ley kawan ngan diko saya nih..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics