Followers

Tuesday, July 14, 2009

Tag Form LadyKiki-kite lihat sapa yang kena pulak?

Saya telah ditag oleh LadyKiki..

♥APAKAH PERASAAN ANDA?


Tadi time keje tensi amat...
balik umah ceria sket~
Mak belanja makan nasi goreng kerabu tadi..yeay!



♥SAYA NAK MAKAN..

buah duku langsat or dokong..
Memang tiap2 kali musim saya borong x hengat~
pehtu nak prosperity burger for McD (adeh la..CNY baru ada..+ kan ke saya sedang boikot?)


♥SAYA TAK SUKA

jenis orang yang talam 2 muka..(sama dengan LadyKiki)
hipokrasi..menci2..


♥IMPIAN SAYA

nak jadi anak dan isteri(belum lagi) solehah..(doa-doakan la yerr)


♥HAIWAN YANG AKU TAK SUKA

lipas- kotor
semut 'mayat'- x makan saman


♥HARAPAN SAYA

Nak membahagiakan ibu dan ayah..
Nak sambung master..(tapi masih lagi dalam 'harapan')


♥JIKA MASA BOLEH BERPUTAR.

nak kembali membetulkan kesilapan lalu~(banyak silp tuh..)
nak belajar betul2..(kalau dulu score mesti boleh amek mechi pure..)


♥hp saya adalah

Sony Erricson W660i dan Nokia NGage..


♥saya pernah bercinta sebanyak..

err..
biasa la zaman budak2..
ada la cinta chimpanzee..yang penting skang dah jumpa dah..
InsyaAllah dialah jodoh saya..


♥SAYA SUKA PADA

orang yang nampak cantik..dan hensem tapi humble (pandang je la..)
orang yang lain dari lain (outstanding)
kucing..arnab..(sangat comel..)
kanak2 yang comel dan manja..
blog..dan blog yang saya lawati..(including LadyKiki's blog)
kelab kesayangan saya @lambaian
kawan2 bloggers tegar yang selalu singgah blog saya serta meninggalkan jejak di ruangan comment dan shoutbox..


♥PERNAH DI KHIANATI

Entah la~
tak ingat..benda2 x best nih memang cepat lupa la..hehe~
wat sakit limpa jer kalau ingat..



♥APA YANG ANDA LAKUKAN KEPADA ORANG YANG MENGKHIANATI ANDA?

saya hanya doakan keselamatan dan kebahagiaan die..
saya tak suka nak simpan2..saya lepas je semua bila ta dikhianat..
lepas tu..fuhhh..free dah~



♥SENARAIKAN 8 ORANG YANG ANDA INGIN TAG:


top 8 commenter tegar blog saya..
iaitu,

-Firol

-sHaH

-ayen=D

-cik intanurulfateha

-amaNI

-FdausAmad

-Kotak Hati

-Eyna's


tag dari Cik LadyKiki sudah dibayar..
dadadada~

10 comments:

nas aliff said...

sye singgah jap boley ye..

Basuh Baju said...

seb baik tak kena tag,..kui3

Unknown said...

mati la..
hutang tag lagik aku pasni..
aku buat ansuran kat bank rakyat maybe leh settle tag2 aku nih..

(mode: bercakap dgn diri sendirik..)

KiKiHanakO said...

bagus cepat dan pantas..,. hikss

GreenWave said...

hi...nk tag gk r..huhu

Adam Ruslan said...

afzan nye blog, kalau tak tag, mesti award. hahah.

nanti disetelkan ye. blom dapat feel lagi.

noorafzan.blogspot.com said...

navesh..
boley2..sile2..

basuh baju..
haha~x suke tag eh?
x suke xyah buat..'
kite xley nak paksa owang kan..
x baek..

shah..
hutang kalu..
kena bayarcepat sikit woo~
nanti bunga lagi naik..

noorafzan.blogspot.com said...

ladykiki..
hehe..
masa x bizi ley je wat cepat..
lagipun tag nih menarik..

greenwave..
nak tag? kat post sebelum nih ade tag tuk sume yang read..
amek ler..

amaNI..
Owang bagi saya buat jer..
sebab konsep blog saya ni sume related dgn diri..
tag nih pun citer pasal diri kan..
so, accepted la~
hehe~

emak said...

seb baik zizan x kena.hehe

moga2 jadi istri solehah nanti,dpt ank comel2.hee

noorafzan.blogspot.com said...

hehe~
akan datang kena la kut zizan..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics