Followers

Thursday, July 9, 2009

Beli Buku Online Lagik..

Kelmarin saya ada kongsikan cerita pasal beli buku secara online kan..
saya ada cerita yang saya nak beli STINGARDEN tapi buku tu asyik sold out je.
Belum sempat nak masuk troli dah abes..
frust punya pasal beli 3 buku lain..

Semalam saya pi lawat lagi BOOKCAFE (PTS PUBLICATION) dan akhirnya saya berjaya menempah STINGARDEN..
Yeay..
Ucapan tahniah kepada diri sendiri di atas kejayaan memiliki buku tersebut walaupun maseh belum diterima..
Sabar yer..
Kepada Eyna, saya dah taruk link untuk ke PTS BOOK online di atas..
harap anda berjaya la juga beli buku macam saya..

2 comments:

intanurulfateha said...

.rajinnye kamu bce buku!

noorafzan.blogspot.com said...

skang nih rajin beli jer..
belum cukup rajin nak bace..
hehe~

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics