Followers

Thursday, July 16, 2009

internet slow tapi nak cite gak..

Adeh la~
internet slow?
bukan2..
internet lembab sebab komputer saya dah sarat ngan viruspadu..
tapi malas nak format ..

hari nih saya dapat call dari cik abang..
DIa kata x lama lagi saya akan dapat kete yang saya idamkan..
err..x de la idamkan sangat..
jadi idam2 nihpun sebab terlalu lama tunggu sejak dari apply nak beli ..
huhu..

takpe...sabar tu kan separuh dari iman~
pasnih kalau kete da kuar saya akan tunjuk rupe die~
kete biasa jer..
dah banyak atas jalan kat mesia nih..
hehe~

**********************************************************************
semalam saya terkejut tengok pemandangan yang dicemari debu dan jerebu~
padahal pagi tu baru je hujan..
Saya ada amik satu picture..
pemandangan dari ofis..



Ni la harga yag perlu kite bayar bile terlampau mengejar kemodenan..
huhu~
Fikirkan la wahai insan..

10 comments:

Mamamanja said...

opis katner tuh?

Kotak Hati said...

nanti nak pinjam kete leh x??
hi3

emak said...

dptkete br ek..ley la bawak jalan2.hehe

Eyna's said...

a'ah..baru nak tanya...MM dah tanye...opis kat mane?

noorafzan.blogspot.com said...

mamamanja n eyna..
opis kat PJ..
Tepi federal highway..
dalam pic tuh ada bagunan Hotel Armada..
Haa..dekat2 area tu laa..

kotak hati...
insyaAllah..
next week dapat a kete tuh..
nak pinjam?
boley2..

Encik Azizan..
yup..kete baru kuar dari ladang..
nanti saya tunjuk pic kete saya bile dah dapat..
jalan2..
bisa aja~

intanurulfateha said...

.kakak!
.jgn sedut asap jerebu tu
.nti sakit!

hanimndroid said...

bg le google punya gambar...heheh

Tok Rimau said...

takut masuk blog ni. bunyi cam rumah hantu.

noorafzan.blogspot.com said...

intanurulfateha..
baekla..akak tak sedut..
akak duk dalam office ber aircond..
balik lak dalam aircond kete..
hehe~

hanim..
google nyer gambar?
oo..gambar kete..
or gambar henset?
suprise hanim..
next week akan post entry siap gambar sebenar kete tuh yer..
sobar2..

tokrimau..
isk2..
manade bunyi antu..
bunyi cam umahku syurga ade le..
hehe~

Anonymous said...

wah..
beshnyee..
dpt kete..
huhu..

jerebu truk kan skang ni..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics