Followers

Sunday, July 12, 2009

Layan lagu lagik from Akim..+MENTOR..

Selalu kalau bukak blog AKIMFAN..
akan dengar la lagu single pertama dia time konsert akhir..
lama2 dengar cam suke laks..

so, pelagik..
layan la yer..



Lirik nih telah saya dapat daripada blog AKIMFAN (sama link seperti di atas..)..

Bengang (single) ~ Akim AF7

aku bosan dengan cintamu
aku rasa buang masa
kau selalu mendustakan cintaku

aku fikir kau tak searus
lebih baik ku beralih
biarkan diriku terus bersendiri

ku tak sanggup engkau setia
walau jasad dan juga nyawa
sebagai tanda cintamu padaku

katamu..

tak mungkin ku percaya
kata-kata yang penuh dusta
hanyalah bibir berkata
yang memilukan
menambah bengang rasa hampa
terus tinggal diriku terasa

cukup berkali kau berkata
jangan diulang lagi dusta
jangan kau pujuk hati yang terluka

tak mungkin akan ku kembali
jika janji sekadar mimpi
tak mungkin aku sanggup
bersama dengan mu

tak mungkin ku percaya
kata-kata yang penuh dusta
hanyalah bibir berkata
yang memilukan
menambah bengang rasa hampa
terus tinggal diriku

setiap liku diserang pilu
setiap liku teringat janjimu
ooh caramu..
akan ku teruskan diriku oh tanpamu

tak mungkin ku percaya
kata-kata yang penuh dusta
hanyalah bibir berkata
yang memilukan
menambah bengang rasa hampa
terus tinggal diriku terasa
ooh..


*lagu: Amir
*lirik: SQ

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

K, next..
Tengah layan MENTOR..
Tapi sedang tunggu resultnyer..
lambat betulla~
adeh@..
na tido dah nih..
sok keje..
Korang rasa sape yang patut menang.?
Kira, Black or Chaq..
isk2..tak patut tanya dah kan sebab kejap lagi dah tau..
sabar2..

2 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

yeah..
akhir dah tau sape menang..
BLACK..
yeah2..(saya suke~)

WNA said...

black best!

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics