Followers

Saturday, December 26, 2009

Yeay..saya rasa bertuah hari ni..

Salam tengahari semua..
Hmm.
Hari ni saya rasa bertuah sebab saya dapat jadi viewers ke 6650 di blog zuewairy..
Blogger ni seorang student sarjana..
Coursenya saya tak pasti pulak..
Saya mula mengenal blog beliau dalam bulan lepas..
Saya jadikan dia sebagai inspirasi untuk gain interest tuk further master..
Memang teringin nak sambung sebenarnya..
tapi nak ambil by research and kalau mampu buat part time..
(sebab sayang pula dengan kerja sekarang ini..)

Current situation :
27hb : Esok nak jalan jauh lagi ke Perak..my another friend's wedding..( i drive again..pray 4 me)
28hb : Lusa ada Farewell Party for my friend, Tini yang akan berhenti end of this month..
: my friends (more that 1) have an interview at my company (pray for their successes)
29hb : Tulat kerja sehari lagi..(cuti mood dah activate)
30hb : Rabu dah mula cuti for preparation my sis wedding..
31hb : Khamis hari nikah my sis.. buat majlis kecil sahaja..
1hb : prepare for majlis sanding my sis..masa ni rumah dah riuh rendah gamaknya..
2hb : her very big day with his becoming husband..
saya jadi pengapit my sis n special guest jadi pengapit lelaki..
nak tahu siapa kena tunggu laa..=)

Bermula 30hb sampai la hari lepas sanding tu saya terpaksa merempat tidur di bilik lain sebab bilik saya dah jadi bilik pengantin..
30hb tu dah mula hias bilik tu.
Pengantin sekali kena tidur luar..
wakaka~

tak sabar nak tunggu hari2 bersejarah..
My sis ahli keluarga pertama yang mendirikan masjid walaupun dia anak ke 3..
Abang dan sis sulung memang masih belum nampak lagi hala tuju bina2 masjid ni..
Saya? hmmm..tunggu sahajalah..
Kalau dah sampai seru tu saya jemput bloggers2 mai sekali..
hehe~

Saja nak imbas time majlis tunang dia bulan 8 lepas..
Yang berbaju hitam putih itulah kakak sulung..
Tak cukup ahli ni sebab my big bro n little bro tak ada..

Ok, sorry sebab lambat nak reveal siapa si tunang kakak saya ini
Taraaa..inilah dia En Nusin bakal abang iparku..
Diapun layan blog juga..terjah sini ya..dia orang sabah tau..
Yang di depan itu ialah hantar tangkap muat yang pihak pompuan sediakan.
siap ada susu cap teko 6 tin..
Buah epal dan limau dalam peti kami kena bungkus..
Dalam kotak kecil I LOVE U itu ada kain..
Manakala dalam kotak besar sikit itu ada kek..
Semua buat on the spot..
Nak tahu details?klik sini dan sini.

Majlis kahwin insyaAllah lagi hebat..
=)

10 comments:

intanurulfateha said...

.bile majlis kahwin die kak?

niesz said...

wa..mesti da xsabar2 kan..niesz pon mcm tu..bkn ape..xsabar nk tgk org ramai dtg uma..hahaha..ye la..bkn selalu ade majlis2 mcm ni kat uma niesz..

Mrs Nurul said...

waaa seronoknye,...macam2 ko kene buat...

noorafzan.blogspot.com said...

2hb Jan nih.
intan nak dtg ke.?
ehehe

noorafzan.blogspot.com said...

niesz..
betul2..
itupun satu hal juga..
x reti lak rasa nak handle ramai2 nanti..
hoho~

noorafzan.blogspot.com said...

neon..
huhu~
tu la..
macam2 kena handle..

B E L L A said...

unik nyee ada susu pekat lgi.. ;)
moga nanti pas kawen semanis tuh jugee. :)

Cikmin said...

wah...minggu yg sgt bizi ni nnt...tahniah ye dik..bakal dpt abg ipar ..

noorafzan.blogspot.com said...

bella..
dah last minute..
x dok idea dik..huahua~

noorafzan.blogspot.com said...

cikmin..
tq cikmin..

Blog Pasal Shaklee lah~

Related Posts with Thumbnails

Dah menjadi sejarah~

Web Analytics